کد خبر : 1631361 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:47 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفت، آلومینیوم و مس محکوم شدند

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را محکوم کرد.

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت محمود قائدرحمتی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، کمیته تعیین وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی، خواهان را ثابت دانسته و مستنداً به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی، حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و دو درصد آن به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان صادر و اعلام کرد.
 

* در پی شکایت رامتین سلیمان‌زاده از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 25 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه آلومینیوم اراک، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق پرونده دعوی، خواهان را ثابت دانسته و مستنداً به ماده 198قانون آیین دادرسی مدنی حکم، به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال به انضمام دو درصد آن بابت اصل خواسته و هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

 

* با توجه به شکایت کریم احمدی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 235 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون و 700 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* در پرونده شکایت سهراب ساعی از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد با توجه به رونوشت قرارداد ابرازی خواهان فاقد شرط اعمال کسر مبلغ یا مبالغی می‌باشد و از طرفی، خوانده رونوشت قراردادی را که حاوی شرط محل نزاع باشد، به کمیته تعیین وضعیت ارائه نکرده است، دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستنداً به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی، حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 289 میلیون و 750 هزار ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

 

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها