کد خبر : 1631374 | 30 مرداد 1398 ساعت 12:25 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت سنگین‌وزن کشتی؛ هادی به جهانی می‌رسد؟

ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات جهانی با مصدومیت مواجه شد.

مصدومیت سنگین‌وزن کشتی؛ هادی به جهانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، پرویز هادی که سال گذشته علاوه بر قهرمانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در مسابقات جهانی مجارستان هم توانست عنوان سومی و مدال برنز را بر گردن بیاویزد، امسال نیز با حضور در انتخابی رقبای جدی خود یعنی کمیل قاسمی و یدالله محبی را شکست داد تا گزینه اول سنگین‌وزن ایران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ باشد.


این کشتی‌گیر سنگین وزن آذربایجانی در روزهای اخیر طی تمرینات سنگین و فشرده دچار مصدومیت از ناحیه کمر شده و به فدراسیون پزشکی ورزشی رفته تا خیلی زود بتواند درد کمر خود را درمان کند.


محسن کاوه، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رابطه با وضعیت پرویز هادی و احتمال رسیدن او به مسابقات جهانی به ایسنا می گوید: «هادی در جریان تمرینات از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و این کشتی‌گیر برای انجام معاینات به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شد تا وضعیت وی مشخص شود. هادی پیش از رقابت‌های انتخابی از ناحیه کمر احساس درد داشت و با وجود مصدومیت در انتخابی نیز کشتی گرفت. فکر می‌کنم به رقابت‌های قهرمانی جهان برسد و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.»


بدون شک گزینه نخست کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی است، اما در صورت تداوم مصدومیت او ممکن است یدالله محبی به رقابت های جهانی اعزام شود.

دیدگاه‌ها