کد خبر : 1631377 | 30 مرداد 1398 ساعت 12:39 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

برآشفتگی در باشگاه پارس جنوبی

شاید پرسپولیس – پارس جنوبی برگزار نشود

خبرهای خوبی از باشگاه پارس جنوبی جم به گوش نمی رسد و حتی ممکن است این تیم در دیدار با پرسپولیس حاضر نشود و این موضوع باعث لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر شود!

شاید پرسپولیس – پارس جنوبی برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، بر آشفتگی در باشگاه پارس جنوبی جم باعث شده تا قراردادهای بازیکنان این تیم تا این ساعت ثبت نشود! مدیران این تیم در جلسه هماهنگی بازی حاضر نشدند و حتی ممکن است فرار کمالوند به همین بهانه در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشود. جالب اینکه هزینه خروج از استان بازیکنان هم پرداخت نشده است و این مشکلات که طبیعتا برگرفته شده از مشکلات مالی است شاید در نهایت موجب شود که تیم در بازی با پرسپولیس حاضر نشود که دراین صورت نتیجه بازی 3-0 به سود پرسپولیس اعلام خواهد شد.

 

پارس جنوبی جم یکی دو سالی است که با چالش مالی مواجه شده است. شرکت پارس جنوبی که جز متمول ترین شرکت های ایرانی به حساب می آید مشکلی برای تامین هزینه های تیم فوتبال ندارد اما مشکل اینجاست که مصوبه مجلس این شرکت را از پرداخت دستمزد ها در لیگ برتر منع کرده است. طبیعی است که مدیران بالا رتبه شرکت پارس جنوبی علاقه ای به نقض این مصوبه و بی قانونی نداشته باشند چرا که در این صورت از سوی سازمان بازرسی کل کشور مورد مواخذه قرار خواهند گرفت. هر چند به این مصوبه نقد وارد است چرا که هزینه در لیگ یک آزاد و هزینه در لیگ برتر به دلیل حرفه ای بودن ممنوع است. این در حالی است که فوتبال ما دولتی به حساب می آید و در برخی از شهرها به راحتی نهادهای دولتی برای فوتبال هزینه می کنند.

دیدگاه‌ها