کد خبر : 1631378 | 30 مرداد 1398 ساعت 12:44 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه پاسخگو باشد

تماشاگران پرسپولیس از کجا بلیط بخرند؟

فصل جدید لیگ برتر فردا با برگزاری دیدار پرسپولیس – پارس جنوبی در استادیوم آزادی آغاز خواهد شد. دیدار بین قهرمان لیگ برتر و پارس جنوبی که سومین فصل حضور در این بازی ها را تجربه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از شروط برگزاری بازی های لیگ برتر در فصل جدید بلیط فروشی الکترونیکی بازی ها است. بهانه ای که در نهایت موجب شد لیگ برتر با تاخیر 20 تا 25 روزه آغاز شود. اما بعید به نظر می رسد این شرط در فصل جدید بازی ها اعمال شود. در حال حاضر بلیط بازی پرسپولیس – پارس جنوبی در دسترس نیست. هیچ سایتی از سوی باشگاه پرسپولیس برای فروش بلیط بازی اعلام نشده است و به صفحه اینترنتی باشگاه که مراجعه می کنید و روی قسمت بلیط کلیک می کنید به صفحه ای می روید که در آن بازی های گذشته درج شده است. از جمله دربی و بازی های تیم در لیگ قهرمانان آسیا که ماه هاست از این بازی ها می گذرد.

 

فوتبال ایران نه تنها در بخش سخت افزار بلکه در بخش نرم افزار هم ضعف های زیادی دارد و شاید مشکل اصلی این است که باشگاه ها در برابر تغییرات مقاومت نشان می دهند و خیلی اهل بکارگیری آدم های اهل فن در این باره نیستند. به دلیل هزینه های جانبی که در بر دارد و این در حالی است که باشگاه ها دستمزدهای کلانی به بازیکنان می دهند و با صرفه جویی در این بخش می توانند در بعد ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری گام های مثبتی بردارند.

 

تنها 24 ساعت تا آغاز بازی پرسپولیس – پارس جنوبی باقی مانده است و تماشاگر در چنین موقعیتی نمی داند بلیط بازی را باید از کجا تهیه کند و احتمالا در نهایت فردا بلیط این بازی به صورت دستی در استادیوم آزادی فروخته خواهد شد. این اتفاق نشان می دهد اراده تا چه حد می تواند درانجام کارها نقش داشته باشد و اگر قرار نبود بلیط بازی ها به صورت اینترنتی فروخته شود دلیل تاخیر در برگزاری بازی های لیگ برتر چه بود؟ بلیط فروشی بازی ها به صورت اینترنتی موجب می شود تماشاگر با خیال راحت برای تماشای بازی وارد استادیوم شود و از همه مهمتر اجرای این برنامه ضریب امنیتی استادیوم را بالا می برد به این خاطر که مسئول برگزاری مسابقه می داند در هر صندلی چه کسی با چه مشخصاتی نشسته است. در خیلی از بازی های مهم تماشاگران ایرانی مجبور می شوند ساعت ها پیش از برگزاری بازی در حوالی استادیوم حاضر شوند تا بلیط بازی را خریداری کنند و در چنین شرایطی طبیعی است تماشاگر پس از ساعت ها حضور در استادیوم تبدیل به یک آدم عصبی شود به خصوص که استادیوم های ما با کمبود امکانات رفاهی و جذابیت های دیگر همراه هستند.

 

قطعا راه اندازی سامانه بلیط فروشی بازی های لیگ برتر کار سختی نیست اما همان طور که اشاره شد باشگاه ها در برابر تغییرات و به روز شدن مقاومت می کنند و این رفتار به نوعی سوء استفاده از تماشاگران ایرانی است. تماشاگرانی که عاشقانه فوتبال را دوست دارند و برای حضور در استادیوم خیلی از محنت ها را به جان می خرند.

 

1428052

دیدگاه‌ها