کد خبر : 1631383 | 30 مرداد 1398 ساعت 12:55 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

آمار ارقام بازی حساس هفته اول در فولادشهر

منصوریان به دنبال پنجمین پیروزی برابر سایپا

بازی تیم های ذوب آهن و سایپا در هفته اول لیگ نوزدهم ، اولین دیدار ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی در لیگ برتر و بازی برابر ذوب آهن است اما منصوریان نهمین حضورش برابر سایپا را تجربه می کند.

منصوریان به دنبال پنجمین پیروزی برابر سایپا

به گزارش"ورزش سه" یکی از بازی های حساس هفته اول لیگ نوزدهم جدال تیم های ذوب آهن و سایپا است که از ساعت هشت و ربع فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود. این نهمین بازی علیرضا منصوریان به عنوان مربی برابر سایپا است. او در هشت بازی قبلی با تیم های ذوب آهن، استقلال و نفت با سایپا بازی کرده و 4 برد، سه شکست و یک مساوی هم کسب کرده است. منصوریان فصل گذشته و در نیم فصل دوم در بازی برابر سایپا با نتیجه دو بر صفر مغلوب علی دایی شد.


او دربازی رفت لیگ هفدهم نیز با استقلال یک بر صفر به سایپا باخت اما در فصل قبل از آن و در لیگ شانزدهم در هر دو بازی رفت و برگشت سایپا را به ترتیب 2-0 و 2-1 برد. سرمربی ذوب آهن در لیگ پانزدهم در بازی رفت با تیم نفت یک بر صفر سایپا را برد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. در لیگ چهاردهم نیز او در اولین فصل سرمربیگری اش در لیگ برتر ابتدا بازی رفت را 2-1 باخت اما در بازی برگشت با دو گل امیرارسلان مطهری و لئوناردو پادووانی به برتری رسید.


با این وجود آمار بیست بازی آخر دو تیم سایپا و ذوب آهن نشان از یک رقابت جدی و تنگاتنگ میان این دو تیمی دارد که از اولین دوره لیگ برتر در مسابقات حاضر بوده و در زمره قدیمی ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آیند. ذوب آهن در این بیست بازی 6 برد و سایپا 7 برد کسب کرده اند و هفت بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینجا است که سایپا در هفت بازی آخر برابر ذوب آهن هیچ شکستی نداشته است و درواقع از بازی برگشت لیگ پانزدهم به این تیم نباخته است.


بهترین برد ذوب آهن در این سال ها در بازی برگشت لیگ چهاردهم رقم خورد که این تیم با گل های مسعود حسن زاده(2گل)، مجید ایوبی و مرتضی تبریزی در برابر تک گل مهدی ترابی با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.


بهترین برد سایپا پیروزی سه بر صفر این تیم در بازی برگشت لیگ یازدهم است که با گل های مهدی خیری، کریم انصاریفرد و امین منوچهری به سود این تیم به پایان رسید.


اما پرگل ترین بازی های دو تیم یکی پیروزی 4 بر 2 سایپا در بازی برگشت لیگ هفدهم است. در این بازی مهدی ترابی، محمد دانشگر، علی قلی زاده و رضا جعفری برای سایپا و کی روش استنلی و قاسم حدادی فر دو گل ذوب آهن را به ثمر رساندند. در بازی رفت لیگ دوازدهم نیز ذوب آهن با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. در این بازی سپهر حیدری، فرشاد بهادرانی و مهدی رجب زاده برای ذوب آهن و سجاد شهباززاده(2گل) برای سایپا گلزنی کردند.

دیدگاه‌ها