کد خبر : 1631387 | 30 مرداد 1398 ساعت 13:02 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

هر آمدنی رفتنی دارد، برانکو رفت و نگران نباشید

شجاع: بازی کردن یا نکردن من مهم نیست

مدافع پرسپولیس تیمش را آماده فصل جدید رقابت‌ها و موفقیت در آن می‌داند.

شجاع: بازی کردن یا نکردن من مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید فوتبال ایران از فردا آغاز خواهد شد و پرسپولیس که قهرمانی سه فصل اخیر را در اختیار دارد، امیدوار است بتواند بار دیگر به موفقیت در این رقابت دست یابد.


شجاع خلیل زاده درباره آمادگی تیمش در این فصل می‌گوید: شرایط تیم ما فعلا که خوب است و ما هم آماده شروع لیگ هستیم. در ترکیه اردوی خوبی داشتیم. صد در صدی نبود ولی خوب بود. در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر سرمربی انجام داده‌ایم. آماده بازی با پارس جنوبی هستیم و امیدواریم هواداران هم پنجشنبه ما را تنها نگذارند. اولین بازی لیگ جزو حساس‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آید و مهم است که بتوانیم با پیروزی شروع کنیم، فقط هواداران یادشان نرود که پنجشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند.

 

وی درباره آمادگی بازیکنان برای فصل جدید می‌گوید: بازیکنان خوبی داریم. نفراتی که اضافه شدند کیفیت فنی بالایی دارند. من قبل از این هم گفتم مهم نیست چه کسی بازی کند. آنچه اهمیت دارد، موفقیت تیم است. مثلا اگر من باشم یا نباشم این مساله در اولویت است. آقای کالدرون هم با من، سید و کنعانی‌زادگان صحبت کرد. گفتند؛ دو نفر شما بازی می‌کند و یک نفر روی نیمکت می‌نشیند. برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند کدام یک بازی کنیم، چون همه ما یک روز می‌رویم ولی پرسپولیس و نتایجش می‌ماند. من امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند کمکمان کنند چون کار سختی را در پیش داریم.

 


مدافع پرسپولیس درباره جدایی برانکو و نگرانی بابت آینده این تیم بعد از این اتفاق می‌گوید: اول اینکه باید بگویم، هر چه بود زندگی شخصی خود او بود. هر آمدنی هم رفتنی دارد و هیچ چیز، دائمی نیست. در مقابل بازیکنان حفظ شدند و نفرات جدید هم تیم را تقویت می‌کنند. البته کار برای این فصل با توجه به سه قهرمانی سخت‌تر می‌شد و حالا سخت‌تر هم می‌شود چون به هر حال شناخت بین مربی و بازیکن به میزانی که در چند سال به وجود می‌آید، الان نیست. هواداران باید کمی صبور باشند. این پرسپولیس حتما برای قهرمانی می‌جنگد ولی به حمایت و کمک آنها نیاز داریم.


خلیل زاده درباره عملکرد کالدرون نیز می‌گوید: بالاخره هر مربی اخلاق، رفتار و افکار فنی خاص خودش را دارد. از نظر شخصیتی و فوتبالی که همه چیز خوب بوده است ولی باید بپذیریم مربیگری در پرسپولیس خیلی سخت است. همه ما امیدواریم کالدرون موفق باشد و تلاش خودمان را هم می‌کنیم.


مدافع پرسپولیس که در دیدارهای پیش فصل دو بار از بازی اخراج شده، درباره نگرانی بابت این مساله در دیدارهای رسمی می‌گوید: سال قبل هم داوران تا حدی روی من حساس بودند. البته داورانی که برای بازی تدارکاتی آمدند، کمی جوان بودند و شاید می‌خواستند اقتدار خودشان را نشان بدهند. درباره اخراج اول صحبتی ندارم و به نظر خودم من هم درست بود ولی برای بازی آخری، تصمیم درستی نبود، اما در لیگ، داوران با تجربه هستند. داوری بازی اول با آقای بنیادی‌فر است که از داوران خوب لیگ هستند. فکر می‌کنم لیگ امسال برای داوران هم سخت‌تر باشد.

دیدگاه‌ها