کد خبر : 1631388 | 30 مرداد 1398 ساعت 13:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس: لیورپول و سیتی، مدعیان اصلی قهرمانی

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام می‌گوید امسال هم دو تیم لیورپول و منچسترسیتی شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر جزیره هستند.

لوریس: لیورپول و سیتی، مدعیان اصلی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام با اینکه تیمش در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر انگلیس موفق شد قهرمان فصل گذشته، منچسترسیتی را در خانه‌اش با تساوی 2-2 متوقف کند می‌گوید امسال هم مثل سال گذشته، سیتی و لیورپول شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر جزیره هستند.

 

1428058

 

در دیدار دو تیم در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر منچسترسیتی در اواخر بازی یک گل به ثمر رساند که می‌توانست گل پیروزی‌بخش شاگردان گواردیولا باشد اما این گل توسط VAR به دلیل انجام خطای هند مردود اعلام شد تا در پایان هفته دوم لیورپول و آرسنال تنها دو تیمی باشند که هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند.

 

هوگو لوریس، سنگربان فرانسوی و ملی‌پوش تاتنهام در گفتگو با ایونینگ استاندارد گفت:" ما سعی می‌کنیم امسال بهتر از سال قبل باشیم. خیلی مهم است که اگر نمی‌توانید پیروز شوید حداقل شکست نخورید، به خصوص در مقابل حریفی مثل منچسترسیتی. تیمی که می‌خواهد با بهترین تیم لیگ برتر رقابت کند باید این را فراموش نکند. ما فصل گذشته در بعضی بازی‌ها باختیم درصورتیکه باید مساوی می‌کردیم و دست‌کم یک امتیاز بدست می‌آوردیم. همه می‌دانند بازی در خانه سیتی چقدر دشوار است پس این بازی باعث شد ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم".

 

دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام در ادامه گفت:" در کمال تواضع می‌گویم لیورپول و سیتی شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. ما برای به چالش کشیدن آنها و رفتن به صدر جدول همه تلاش‌مان را خواهیم کرد ولی حفظ شرایط ایده‌آل تیمی در طول فصل خیلی دشوار است".

 

دیدگاه‌ها