کد خبر : 1631399 | 30 مرداد 1398 ساعت 13:54 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

صالح حمیدزیچ: از رناتو سانچس تعجب می‌کنم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید از عصبانیت و حرفهای رناتو سانچس، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ متعجب شده است.

صالح حمیدزیچ: از رناتو سانچس تعجب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچس، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ بعد از تساوی 2-2 این تیم که روز جمعه در هفته اول بوندس‌لیگا مقابل هرتا برلین بدست آمد به صورت علنی از باشگاه انتقاد کرد که به او اجازه نداده بایرن را ترک کند. حالا حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید از شنیدن حرفهای سانچس به شدت تعجب کرده است.

 

1428066

 

سانچس 22ساله در سال 2016 بعد از درخشش در بنفیکا به بایرن مونیخ منتقل شد ولی در بوندس‌لیگا اوضاع برای او خوب پیش نرفت تا سانچس به یکی از مهره‌های حاشیه‌ای بایرن تبدیل شود.

 

صالح حمیدزیچ در واکنش به انتقادهای تند رناتو سانچس گفت:" رناتو از شروع فصل جدید در سه بازی برای ما بازی کرده. در مقابل دورتموند او به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و در بازی جام حذفی او هم بازیکن فیکس ما بود. در مقابل هرتا هم با اینکه رناتو فقط پنج دقیقه در میدان بود ولی به هر حال به میدان فرستاده شد".

 

1344312

 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" بنابراین نمی‌فهمم او چرا باید این حرفها را بزند. باید ببینیم او ماندگار می‌شود یا نه. من قبلا هم گفته بودم که ما تا قبل از روز 2 سپتامبر همه گزینه‌هایمان را باز نگه می‌داریم. ولی به غیر از اینها مایل نیستم چیز بیشتری درباره این ماجرا اضافه کنم".

 

دیدگاه‌ها