کد خبر : 1631436 | 30 مرداد 1398 ساعت 15:53 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با لوپاریزین

آشپز سابق دمبله: او هیچ کنترلی روی زندگی اش ندارد

میکائیل نایا آشپز سابق عثمان دمبله هم به صف منتقدان این ستاره جوان فرانسوی اضافه شد.

آشپز سابق دمبله: او هیچ کنترلی روی زندگی اش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله ستاره فرانسوی جوان بارسلونا دو سال پس از پیوستنش به این باشگاه تبدیل به بازیکنی پرحاشیه و بی انضباط شده است. البته او در دورتموند هم شخصیتی بی انضباط بود ولی این مساله در بارسا نمود بیشتری پیدا کرده است.

دمبله به دلیل هفت مصدومیت در دو سال اخیر، 44 بازی را از دست داده و 250 روز را بدون فعالیت فوتبالی سپری کرده است. دیر حاضر شدن در تمرینات و بی توجهی به دستورات تیم های پزشکی و تغذیه بارسلونا را یکی از مهمترین دلایل مصدومیت های گاه و بیگاه می دانند. مصدومیت دو روز پیش او که به دلیل بی توجهی به دستورات پزشکان بارسا بود، خشم این باشگاه را به دنبال داشت.

 

 

1403345

 

 

میکائیل نایا که بین آگوست 2018 تا دسامبر همان سال آشپر دمبله بود، در مورد زندگی شخصی او می گوید:« عثمان و اطرافیانش می گویند که هر کاری کنند، مورد انتقاد قرار می گیرند و به همین دلیل توجهی به این انتقادات نشان نمی دهند. عثمان پسر خوبی است ولی هیچ کنترلی روی زندگی شخصی اش ندارد. او به طور پیوسته با عمو و بهترین دوستش زندگی می کند و آنها هم جرات انتقاد از او را ندارند. زندگی او یک زندگی عجیب است.»

 

نایا ادامه داد:« او حتی زمان های استراحت خود را نیز به بدترین شکل ممکن سپری می کند و برنامه ریزی مناسبی ندارد. هیچ نشانه ای از یک ساختار حرفه ای در زندگی دمبله دیده نمی شود. به خصوص زمانی که با دوستانش است به انسانی کاملا متفاوت تبدیل می شود. البته این را بگویم که هرگز ندیده ام الکل مصرف کند. عثمان پسری کنجکاو، با ادب و خوشگذران است و معتقدم می توانست با یک زندگی سالم تر، مانع خیلی از مصدومیت هایش شود. او در عین جوانی بسیار پول دار است و همین غرق در ثروت بودن، به ضررش تمام شده است.»

 

 

1428088

 

دیدگاه‌ها