کد خبر : 1631438 | 30 مرداد 1398 ساعت 16:29 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ده روسی:

اینیستا و ریکلمه کامل ترین هافبک های تاریخند

دانیله ده روسی اسطوره باشگاه رم که اخیرا به بوکاجونیورز پیوسته، به تمجید از خوان رومن ریکلمه اسطوره بوکا پرداخت.

اینیستا و ریکلمه کامل ترین هافبک های تاریخند

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده روسی که پس از خداحافظی از رم به نظر می رسید بازنشسته خواهد شد، با قراردادی یک ساله به باشگاه محبوبش در آرژانتین یعنی بوکاجونیورز پیوست. اسطوره جالوروسی گفته بود که نمی توانست بدون بازی برای بوکا بازنشسته شود. 

 

 

1416260

 

 

او در مصاحبه با فاکس اسپورتس از خوان رومن ریکلمه همراه با اینیستا به عنوان کامل ترین هافبک های تاریخ فوتبال یاد کرد. ریکلمه در اروپا سابقه بازی برای بارسلونا و ویارئال را در کارنامه دارد.

ده روسی گفت:« تنها یک هافبک در تاریخ فوتبال بهتر و کامل تر از ریکلمه دیده ام و و او آندرس اینیستا است که از نظر من در دنیا نظیر ندارد. همیشه از بازی های ریکلمه خوشم می آمد و دوست دارم با او ملاقاتی داشته باشم. یک گروه واتس اپ دارم که در آن با دوستانم در مورد فوتبال، به خصوص هافبک ها حرف می زنیم و تصویر پروفایل من نیز از ریکلمه است.»

 

 

1111793

 

 

ده روسی ادامه داد:« ریکلمه بازی خوانی فوق العاده ای داشت و می دانست می خواهد چه کاری با توپ انجام دهد. او میان هافبک های گذشته و حال دنیا یک استثنا است. شما آرژانتینی ها فکر می کنید ما در اروپا فوتبال لیگ شما را تعقیب نمی کنیم و شناختی از بازیکنان تان نداریم اما این اشتباه است. حتی آنتونیو کاسانو(ستاره سابق رم و تیم ملی ایتالیا) بی تاب دیدن ریکلمه است و از من خواسته تا ترتیب ملاقات او با ریکلمه را بدهم.»

 

 

Daniele De Rossi.

 

 

دیدگاه‌ها