کد خبر : 1631454 | 30 مرداد 1398 ساعت 18:15 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

فصل قدرتمندی برای تیمم پیش بینی می‌کنم

صادقی: نمی‌توانیم به شکست پرسپولیس تکیه کنیم

ابراهیم صادقی می‌گوید: تیم جوان، سختکوش و جنگجویی برای فصل آینده بسته شده است و امیدوارم این تیم در سال‌های آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

صادقی: نمی‌توانیم به شکست پرسپولیس تکیه کنیم

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا برابر ذوب‌آهن گفت: می‌دانیم بازی خیلی سختی برابر تیم خیلی خوب ذوب‌آهن پیش رو داریم. ذوب‌آهن با توجه به حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از تمام تیم‌ها آماده‌تر است. ما هم تیم آماده‌ای هستیم و انگیزه داریم تا بتوانیم توانایی‌های خود را نشان دهیم. می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم،‌ اما امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و کسانی که بازی را می‌بینند،‌ از آن لذت ببرند.

 

وی در مورد بازیکنانی که از تیم سایپا جدا شدند، گفت: به نظرم باشگاه سایپا مثل گذشته می‌تواند تبدیل به یک باشگاه بازیکن‌ساز شود و به باشگاه‌های بزرگ بازیکن بدهد. من هم تیم را با این فلسفه بستم و برای بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. قرارداد این بازیکنان تمام شد و خودشان انتخاب کردند که از جمع ما جدا شوند.

 

سرمربی سایپا در مورد قهرمانی تیمش در تورنمنت چهارجانبه شهدا نیز گفت: این تورنمنت دوستانه بود و تیم‌ها از جمله ما و پرسپولیس، به دنبال محک بازیکنان خود بودیم. تیم ما هم خوب کار کرد، اما نمی‌توانیم به این تورنمنت تکیه کنیم. البته برای شروع خوب بود که با تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس، فولاد و شهر خودرو بازی کنیم. عملکرد بازیکنانم خیلی رضایت‌بخش بود و تلاش کردیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

صادقی در این خصوص که سایپا در سال‌های گذشته در میانه‌های جدول حضور داشت، گفت: به جز دو فصل پیش که جزو چهار تیم اول بودیم، در سایر دوره‌های لیگ برتر در میانه‌های جدول حضور داشتیم. من سالیان سال در سایپا بازی کردم و توانستم با این تیم به  قهرمانی برسم. با سایپا شرایط مختلف جدول را احساس کردم. با این حال فکر می‌کنم باشگاه ما باید فلسفه خود را تغییر دهد و به باشگاهی بازیکن‌ساز تبدیل شود. من هم بر این اساس تیمم را انتخاب کردم و بستم. تیم جوان، سختکوش و جنگجویی برای فصل آینده بسته شده است و امیدوارم این تیم در سال‌های آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

سرمربی سایپا با بیان اینکه مدیران این باشگاه، کسی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند که از باشگاه شناخت کاملی دارد، گفت: من با بسیاری از بازیکنان فعلی تیم و زمانی که آنها خیلی جوان‌تر بوده‌اند، همبازی بودم و آنها را از لحاظ فنی، اخلاقی و روحی کاملاً می‌شناسم. مطمئنم در دوره یک ساله مسابقات که با برد و باخت همراه است، شناختم از مجموعه و بازیکنان می‌تواند خیلی به تیم کمک کند.

صادقی با اشاره به آغاز زودهنگام تمرینات خودروسازان گفت: ما کارمان را زود و البته می‌توان گفت به موقع شروع کردیم. ابتدا قرار بود مسابقات روز 10 مرداد آغاز شود و ما بر اساس این تاریخ، تمرینات خود را از 20 خرداد شروع کردیم. ما روز 10 مرداد هم کاملاً آماده بودیم تا در مسابقات شرکت کنیم، اما موضوع تجهیز ورزشگاه‌ها خیلی مهم است. ای کاش تاریخی برای شروع لیگ برتر اعلام نمی‌کردند، اما الان هم کاملاً آماده بازی‌ها هستیم.

دیدگاه‌ها