کد خبر : 1631461 | 30 مرداد 1398 ساعت 18:30 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش بنی‌طالب

ووشوی جوانان آسیا؛ ۴طلا، ۳نقره و ۵برنز

با درخشش ووشوکاران ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ در برونئی، تعداد مدال‌های این کشور به ۴طلا، ۳نقره و ۵ برنز رسید.

ووشوی جوانان آسیا؛ ۴طلا، ۳نقره و ۵برنز

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، روز سوم دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ در برونئی امروز (چهارشنبه) ۳۰ مرداد ماه پیگیری شد که نمایندگان ایران به ۲ مدال طلا (شاهین بنی‌طالبی و حسن لطفی) و ۳ مدال نقره (نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح و علی شکروی) دست یافتند تا مجموعا تعداد مدال‌های تیم ایران تا پایان روز سوم به ۴ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز برسد.

 

نتایج نمایندگان ایران در پایان مسابقات روز سوم به شرح زیر رقم خورد:
 

 

تالوی پسران

شاهین بنی‌طالبی در فرم "نن‌گوئن" رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، با امتیاز ۹.۳۲ به مدال طلا دست یافت. نماینده مالزی با امتیاز ۹.۳۱ دوم شد و تالوکار اندونزی با امتیاز ۹.۳۰ در جایگاه سوم ایستاد. بنی‌طالبی در روزهای گذشته نیز به ۲ مدال برنز رسیده بود.

همچنین علی شکروی نیز در فرم "نن‌دائو" جوانان با امتیاز ۹.۴۷ به همراه تالوکار هنگ‌کنگی به مدال نقره مشترک رسید. نماینده چین در این فرم با امتیاز ۹.۶۱ به مدال طلا رسید. محمدعلی مجیری دیگر نماینده ایران در این فرم با امتیاز ۹.۴۵ در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 


ساندای پسران

آرین افراز در نیمه نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم نوجوانان برابر "نینگ هوجام" از هند در ۲ راند متوالی به پیروزی رسید و فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف "کاچ کین" از ویتنام برود. افراز پیش از این نماینده هنگ‌کنگ را برده بود.

قرنی ابراهیمی نیز در نیمه نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای جوانان، "علی عبوزیاد" از اردن را در ۲ راند متوالی شکست داد و فینالیست شد. او برای کسب مدال طلا با "ایکهام گاپاروف" نماینده قزاقستان دیدار می‌کند.

سیدمهدی رضوی نیز در یک چهارم نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم جوانان، "چنگ هوان وو" از چین‌تایپه را با اقتدار شکست داد و به نیمه نهایی رسید. رضوی در نیمه نهایی با نماینده چین مبارزه می‌کند.

حسن لطفی نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم جوانان، برابر "ریشابا" از هند به پیروزی رسید و چهارمین مدال طلای تیم ایران را ثبت کرد. او پیش از این برابر حریفی از چین به پیروزی رسیده بود.

 

 

تالوی دختران

نازنین بازدار در فرم "نن‌گوئن رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹.۳۱ به مدال نقره دست یافت. در این بخش نماینده چین‌تایپه با امتیاز ۹.۳۳ مدال طلا را از آن خود کرد.

ستایش تک‌فلاح نیز در فرم "گوئن‌شو" رده سنی ۹ الی ۱۲ سال با امتیاز ۹.۰۹ به مدال نقره دست یافت، نماینده ماکائو با امتیاز ۹.۱۰ به مدال طلا رسید و تالوکار مالزی با امتیاز ۹.۰۵ سوم شد.

 

 

اسامی مدال آوران ایران تا پایان روز سوم رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ برونئی:

مدال‌های طلا: سهیل موسوی، یونس شهرکی، شاهین بنی‌طالبی، حسن لطفی

مدال‌های نقره: نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح و علی شکروی

مدال‌های برنز: شاهین بنی‌طالبی (۲ مدال)، تیم دوئلین دختران (فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار و منیره پناهی

دیدگاه‌ها