کد خبر : 1631464 | 30 مرداد 1398 ساعت 19:02 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید رئیس کمیته داوران؛

کمک داور جنجالی بازی استقلال عوض شد

پیگیری های باشگاه استقلال سرانجام نتیجه داد و یکی از کمک داورهای بازی اول این تیم در لیگ برتر برابر ماشین سازی در فاصله دو روز مانده به این بازی تغییر کرد.

کمک داور جنجالی بازی استقلال عوض شد

به گزارش" ورزش سه" تیم استقلال در اولین بازی فصلش در لیگ نوزدهم روز جمعه در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت. اما یکی از نکته های جنجال برانگیز قبل از این بازی حضور کمک داوری بود که در بازی هفته بیست و نهم فصل گذشته استقلال که در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت بود.

 

مهدی الوندی کمک داور بازی استقلال برابر صنعت نفت در این بازی و در یک صحنه با پرچمی که زد گل روح الله باقری مهاجم استقلال مردود اعلام شد. گلی که بعدها مشخص شد سالم بوده و سالم بودن آن شاید می توانست سرنوشت متفاوتی را برای آبی ها رقم بزند.

 

اما بعد از اعلام داوران بازی استقلال در هفته اول ، باشگاه استقلال نسبت به حضور مهدی الوندی معترض شدو سرانجام مدیررسانه ای این تیم ساعتی قبل گفت که در گفت و گویی که با هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران  داشته است خبر کنار گذاشتن الوندی و تغییر کمک داور این بازی را اعلام کرده است. با این وصف کمک داور جنجالی بازی استقلال و صنعت نفت در لیگ هجدهم در بازی استقلال و ماشین سازی حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها