کد خبر : 1631467 | 30 مرداد 1398 ساعت 19:20 | 66.3K بازدید | 0 دیدگاه

پروین سوار بر اسب بازگشت به پرسپولیس (عکس)

حضور علی پروین در تمرین پرسپولیس در فاصله یک روز تا آغاز رقابت های لیگ، احتمالا به منزله دوره تازه ای از فعالیت‌های او برای بازگشت به باشگاه سابق است.

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین که در دهه 60 و 70 چهره ای بی جانشین و بسیار پرهوادار در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس محسوب می شد و تحولات پرسپولیس هرگز بدون در نظر گرفتن نام او رقم نمی‌خورد، به مرور زمان به حاشیه رفته و حالا نسل تازه فوتبالدوست و فعال، کمتر او را به یاد می‌آورد. با این حال سرمربی سابق تیم پرسپولیس که در دو دوره مختلف مدیریت این باشگاه را نیز برعهده داشته، هرگز نتوانسته از سودای حضور در تیم موردعلاقه‌اش چشم پوشی کند، به خصوص که او به نوعی پرسپولیس را تیم خود می‌داند و عقیده دارد حق اوست که مالک این باشگاه باشد.


علی پروین بعد از حمله به وزیر ورزش در هفته گذشته، امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد تا برای سومین بار در یکی دو ماهه گذشته به چشم هواداران بیاید. برخی از مدیران باشگاه بعد از ورود گابریل کالدرون به ایران، به نحو بی سابقه‌ای او را به دفتر شرکت پیشکسوتان بردند تا سرمربی آرژانتینی به نوعی با سلف خود آشنایی ویژه داشته باشد. شاید در آن جلسه به کالدرون گفته شده بود که پروین چه نقش ویژه‌ای در باشگاه پرسپولیس دارد و او نیز احترام ویژه ای در آن جلسه به پروین گذاشت.

 

1428136

 

1428137

 

1428135

 

1428134


حضور امروز علی پروین در آخرین تمرین تیم قبل از بازی مقابل پارس جنوبی جم در افتتاحیه لیگ نوزدهم، بیانگر ادامه تلاش‌ها برای نزدیک تر شدن پروین به نقطه متمرکز قدرت در این باشگاه است. گفته می‌شود پروین یکی از نامزدهای آتی حضور در هیات مدیره باشگاه است یا حداقل فردی نزدیک به او از هفته‌های ابتدایی لیگ عضو هیات مدیره پرسپولیس خواهد شد.


اینکه پروین با همه فراز و نشیب‌های قابل ذکر در دوران مدیریت، سرمربیگری و بازیگری باز هم شایسته نقش آفرینی مستقیم در پرسپولیس هست یا نه، بحث دیگری است اما به نظر او اسب خود را برای بازگشت زین کرده است.

دیدگاه‌ها