کد خبر : 1631468 | 30 مرداد 1398 ساعت 19:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

جشنی قبل از آغاز کری های لیگ برتر

تماشای سرخابی‌های صمیمی خارج از کانال هواداری !

شب گذشته یکی دیگر از بازیکنان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال با دعوت از بسیاری دوستان خود رستوران جدیدش را افتتاح کرد.

تماشای سرخابی‌های صمیمی خارج از کانال هواداری !

به گزارش "ورزش سه"، دوران ورزشی با تمام جذابیت هایش عمر کوتاهی دارد و هر فوتبالیستی در بالاترین حد خودش حداکثر 15 تا 20 سال می تواند در میادین حضور داشته باشد . امری که این روزها فکر بسیاری از ورزشکاران را در دوران پسا فوتبالشان به خود مشغول کرده، افتتاح رستوران و یا کافه گالری است که با توجه به شهرت و محبوبیتی که در دوران ورزشی خود به دست آوردند بتوانند پای بسیاری از علاقه مندانشان را به این مکان باز کنند .


خسرو حیدری، مدافع راست اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال آخرین کسی است که تصمیم به ورود به این حوزه را گرفته و به همین خاطر شب گذشته بسیاری از مربیان، همبازی های سابق او و همچنین بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس و بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون به دعوت او پاسخ مثبت دادند تا شبی خاطره انگیز دررستوران جدیدش برای این بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران رقم بخورد؛ مراسمی که از ساعت 18 روز سه شنبه، در روز عیدغدیرخم آغاز شد و ابتدا مسئولان باشگاه استقلال به همراه جواد زرینچه و همچنین امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه نفرات اولی بودند که برای تبریک به رستوران خسرو آمدند و دقایقی با او دور یک میز نشستند؛ خسرو که هنوز سرش شلوغ نشده بود، با فرصت کافی نقاط مختلف رستوران را به فتحی نشان داد و در ادامه  ضمن تشکراز حضور مدیرعامل استقلال، وی را بدرقه کرد.


بعد از آن رفته رفته نوبت به حضور مجتبی جباری رسید که به همراه بهتاش فریبا برای تبریک به رستوران همبازی سابق خود آمدند تا ثابت شود رفاقت دیرینه ای با خسرو دارد. مجتبی از همه زودتر آمد و از همه دیرتر رفت. او در تمام مدت این افتتاحیه کنار بهتاش فریبا و پرویزمظلومی دوریک میز و دور از نسل فعلی بازیکنان نشسته بود تا باورمان شود جباری هم به جرگه پیشکسوتان پیوسته است.  


بعد از مجتبی، سرعت ورود مدعوین به رستوران بیشتر شد. از سجاد آقایی و مهدی قائدی، سینا خادم پور جوان اول های این روزهای استقلال گرفته تا  علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، وریا غفوری، سید حسین حسینی ، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی  و ... که همگی به محل رستوران خسرو آمدند تا بلندترین میز رستوران را به خودشان اختصاص دهند.

 

1428138


 بعد از ورود استقلالی ها نوبت به بازیکنان تیم رقیب رسید. این درحالی بود که دسته گل زیبایی توسط علیرضا بیرانوند درسالن توجه همه را به خود جلب کرده بود. شاید دیگر کسی انتظار ورود او را نداشت، تا اینکه دروازه بان بلند قامت تیم ملی به همراه یار همیشگی خود، وحید امیری با ورودشان همه را سوپرایز کردند. پس از این دو نفر احمد نوراللهی و مهدی ترابی هم به جمع  پرسپولیسی ها اضافه شدند تا از این به بعد شاهد صحنه های جالبی در این افتتاحیه باشیم.

 

1428144

 


آن چیزی بیشتر از هر موضوعی به چشم می آمد و حس خوبی را به حاضران در این جمع القاء می کرد رابطه بسیار خوب بازیکنان دو تیم رقیب به دور از هر گونه شو آفی بود که در متن آن علی بیرانوند بود که ابتدا با حضور در میز استقلالی ها کنار سید حسین حسینی نشست تا دقایقی دو دروازه بان دو تیم رقیب در آستانه آغاز لیگ برتر لحظات جالبی را ثبت کنند . ضمن اینکه دیدارعلی رضا بیرانوند و فرشید اسماعیلی نیز جذابیت های خاص خودش را داشت.

 

1428142

 


 در ادامه داریوش شجاعیان و آرش رضاوند به جمع  میز پرسپولیسی ها اضافه شدند و به دنبال آن وریا و خسرو هم  با حضورشان این میز را به کانون توجه حاضران در این افتتاحیه تبدیل کردند. با دیدن این صحنه ها اولین نکته ای که به ذهن هر کسی خطور می کرد رابطه صمیمی این تعداد از بازیکنان با هم بود درعین حال که در  کانال های هواداری فضا به مراتب تفاوت بسیاری با آن چیزی دارد که از نزدیک می شد دید.

 

1428141


 علاوه بر حضور تعداد زیادی از ورزشکاران، بزرو ارجمند و امیر غفارمنش ، علیرضا داوود نژاد ، پوریا امینی ، پرستو صالحی بازیگرانی که معمولا در رسانه ها علاقه مندی به استقلال را فریاد می زنند هم در این جشن افتتاحیه رستوران خسرو حیدری حاضر شدند و با استقبال گرم مدافع راست استقلال در یک ده گذشته قرار گرفتند .

 

1428140

 


به هر حال بعد از 6 ساعت کم کم دوستان خسرو ضمن آرزوی موفقیت برای این چهره دوست داشتنی و خوش نام فوتبال استقلال و تیم ملی رستوران را ترک کردند تا این جشن افتتاحیه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها