کد خبر : 1631519 | 31 مرداد 1398 ساعت 00:42 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

هم از طرح و هم از کیفیت لباس ها رضایت کامل داریم

جلسه حمیداوی با ایجنت امید ابراهیمی

مالک شهرخودرو خراسان درباره انتقادات مطرح شده از لباس های جدید این تیم می گوید من هم از طرح و هم از کیفیت لباس ها کاملا راضی هستم و بهتر است منتقدان نیز تا زمان شروع بازی های لیگ صبر کنند.

جلسه حمیداوی با ایجنت امید ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرویی ها با حضور فعال در بازار نقل و انتقالات به دنبال ایجاد شرایط خوبی برای خود در بازی های لیگ نوزدهم بودند. این در حالی بود که آنها بازیکنان تاثیرگذار خود در لیگ هجدهم را نیز حفظ کردند.

 

فرهاد حمیداوی در این باره و اینکه شرایط شهرخودرو را در ابتدای لیگ به چه صورت می بیند گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم با کمک کادر فنی، تیم خوبی را آماده کنیم و قطعا شهر خودرو رقیب سر سختی برای سایر تیم ها خواهد بود. خوشحالیم که توانستیم بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کنیم و بازیکنان با کیفیت جدیدی را هم اضافه کنیم.

او ادامه داد: لیگ برتر بالا و پایین های بسیار زیادی دارد اما ما می خواهیم به عنوان نماینده دیار امام رضا(ع) خودمان را در بالا نگه داریم که یقین دارم با تلاش همه اعضای تیم و دعای مردم خراسان و عنایت امام هشتم(ع) این اتفاق رقم خواهد خورد. نخستین بازی ما در لیگ مقابل تیم پیکان است. امروز با بازیکنان در محل تمرین صحبت کردم و به آنها گفتم که تمام توانشان را برای شادی دل مردم خراسان از همین هفته اول به کار بگیرند.

 

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان همچنین در خصوص انتقاداتی که به لباس این تیم شده است گفت: امیدوارم منتقدین ما کمی صبر کنند تا بازی ها شروع شود و لباس تیم را در زمین ببینند. ما فرصت کوتاهی برای برگزاری مراسم رونمایی از کیت باشگاه داشتیم اما همه مدیران میانی باشگاه تلاش کردند و ظرف ۷۲ ساعت این مراسم را شکل دادند.

حمیداوی درباره انتقادات ادامه داد: ما به برخی از انتقادات توجه داریم و از آنها بهره بردیم، مثلا در رابطه با اینکه چرا لباس دوم تیم رونمایی نشد، حرف منتقدین درست بود. از همان لحظه به درخواست هواداران سریعا اقدام کردم و از مدیران شرکت مورد نظر پیگیری کردم. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، لباس دوم و سوم ما هم امروز به دستمان رسید و ما مشکلی بابت این موضوع نداریم. در خصوص کیفیت لباس ها نیز باید بگویم کمپانی آل اشپورت بهترین کیفیت لباس های خود را که با تکنولوژی پیشرفته ای دوخته شده، در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داده است.

 

او ادامه داد: ما باید به این موضوع توجه کنیم که کیفیت لباس و طراحی آن دو مقوله جدا هستند. اما من هم از طرح لباس تیم و هم از کیفیت آن دفاع می کنم، تنها اشکال ما این بود که لباس ها دیر رسید و امکان چاپ لوگوی باشگاه و اسپانسر روی لباس ها به وجود نیامد.

یکی دیگر از حرف و حدیث هایی که این روزها درباره شهر خودرو و یارگیری این تیم مطرح شده است جذب هافبک ملی پوش تیم الاهلی دوحه است. حمیداوی خیلی مختصر در این باره گفت: ما با مدیر برنامه های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

 

مالک باشگاه شهر خودرو در پایان گفت: از هواداران پرشور مشهدی و خراسانی درخواست می کنم به حواشی نپردازند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. ما به عشق هواداران و مردم خراسان تیم خوبی را درست کردیم تا در لیگ نوزدهم بتوانیم دوباره لبخند را به ارمغان آوریم.

دیدگاه‌ها