کد خبر : 1631528 | 31 مرداد 1398 ساعت 09:18 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه PSG به خاطر توهین به نیمار

باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر پارچه‌نوشته توهین‌آمیزی که هوادارانش خطاب به نیمار به نمایش گذاشته بودند جریمه شد.

جریمه PSG به خاطر توهین به نیمار

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر پارچه‌نوشته توهین‌آمیزی که هوادارانش در جریان دیدار PSG با نیم در لیگ فرانسه به نمایش درآورده بودند مبلغ 2هزار یورو جریمه شد.

 

1428208

 

در جریان دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و نیم در هفته اول فصل جدید لوشامپیونا که روز 11 آگوست برگزار شد و با پیروزی 3-0 پاری سن ژرمن به پایان رسید در حالیکه شایعات درباره خروج نیمار از PSG به اوج رسیده بود، هواداران تیم پاریسی، ستاره برزیلی را هدف گرفته و شعارهای تندی علیه او سر دادند.

 

اما دو پارچه‌نوشته که هواداران PSG در جریان این بازی در ورزشگاه به نمایش درآوردند برای این باشگاه دردسرساز شده است. در یکی از این پارچه نوشته‌ها از نیمار خواسته شده بود PSG را ترک کند و در دیگری رفتار او مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود. شعارهای زشتی هم علیه نیمار در ورزشگاه سر داده شد که واکنش فدراسیون فوتبال فرانسه را در پی داشت.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه دیروز به همین علت باشگاه پاری سن ژرمن را جریمه کرد. در بیانیه این کمیته آمده:" رفتار هواداران پاری سن ژرمن، استفاده از وسایل آتش‌زا و یک پارچه‌نوشته توهین‌آمیز که در ورزشگاه به نمایش درآمد باعث شد این کمیته باشگاه PSG را 2000 یورو جریمه نقدی کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها