کد خبر : 1631533 | 31 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی سرمربی فلامنگو از ناامنی برزیل

به گزارش یک تلویزیون پرتغالی، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی باشگاه فلامنگوی برزیل به دلیل ناامنی شهر ریودوژانیرو از این تیم جدا خواهد شد.

ناراحتی سرمربی فلامنگو از ناامنی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، رویی سانتوس خبرنگار ورزشی پرتغالی در تلویزیون SIC Notícias این کشور اعلام کرد ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی باشگاه فلامنگوی برزیل حداکثر تا پایان سال جاری میلادی در این تیم باقی خواهد ماند و بعد از آن فلامنگو را ترک خواهد کرد چرا که به دلیل ناامنی شهر ریودوژانیرو دیگر خواهان حضور در این شهر و این باشگاه نیست. اظهاراتی که برزیلی‌ها را به شدت عصبانی کرده است.

 

1428214

 

این خبرنگار پرتغالی در اظهاراتش گفت:" ژرژ ژسوس سال آینده در فلامنگو کار نخواهد کرد. او کریسمس را در پرتغال خواهد گذراند و دیگر به برزیل برنخواهد گشت. او در برزیل از نظر حرفه‌ای وضعیت خیلی خوبی دارد. تیمش در رتبه دوم جدول لیگ برزیل است و خوب نتیجه می‌گیرد اما مشکل اصلی در جای دیگری است".

 

خبرنگار ورزشی پرتغالی در ادامه گفت:" فوتبال برزیل هیجان‌انگیز ولی در عین حال پیچیده است. ولی مساله اصلی نبودن امنیت در شهر ریودوژانیرو است و به همین علت است که ژرژ ژسوس تصمیم گرفته از فلامنگو جدا شود. باشگاه می‌خواهد قراردادش را با او تمدید کند ولی ژسوس مایل به انجام این کار نیست".

 

 

دیدگاه‌ها