کد خبر : 1631555 | 31 مرداد 1398 ساعت 10:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیگ یک 

ملوان - آرمان گهر؛ بازی افتتاحیه و خداحافظی!

انزلی چی ها در بحرانی ترین شرایط ممکن در هفته دوم در اولین دیدار خانگی خود باید از تیم آرمان گهر پذیرایی کنند.

ملوان - آرمان گهر؛ بازی افتتاحیه و خداحافظی!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ملوان قبل از شروع فصل حواشی و اتفاقات زیادی را به خود دید و به هر حال با کادرفنی جدید و چند بازیکن تازه وارد پای به رقابت های این فصل گذاشت. آنها بعد از شکست هفته اول مقابل سرخپوشان در شرایطی به میدان می روند که فقط 9 بازیکن آماده بازی دارند و مشخص نیست در نهایت با چه ترکیبی مقابل حریف قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه با نشست مطبوعاتی دیشب پیش بینی می شود اولین بازی خانگی ملوان با علی لطیفی آخرین بازی آنها در ورزشگاه تختی باشد. 

 

در مقابل تیم تازه صعود کرده آرمان گهر با هدایت قاسم شهبا به دنبال حضوری آبرومندانه در لیگ یک می باشد. سیرجانی ها در هفته اول آن هم در خانه طعم باخت را چشیدند و با نتیجه سه بر دو بازی را به گل ریحان واگذار کردند. شاگردان شهبا در حالی پا به میدان این مسابقه می گذارند که می دانند با از دست دادن امتیاز در همین ابتدای راه کار خود را در ادامه سخت خواهند کرد.

 

دیدار دو تیم ملوان و آرمان گهر ساعت 17:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار برعهده حسن اکرمی می باشد و محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیا او را در امر داوری همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها