کد خبر : 1631573 | 31 مرداد 1398 ساعت 11:50 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: گرت بیل در رئال خواهد درخشید

رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد و سرمربی تیم ملی ولز با حمایت از گرت بیل می‌گوید ستاره ولزی در فصل جاری در رئال مادرید تاثیرگذار خواهد بود.

گیگز: گرت بیل در رئال خواهد درخشید

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره منچستریونایتد با حمایت از گرت بیل، ستاره هموطنش می‌گوید با پایان تابستان عجیب و غریب بیل و اتفاقات زیادی که در این چند ماه در رابطه او و رئال مادرید گذشت، بیل در فصل پیش رو در رئال تاثیرگذار خواهد بود و به این تیم کمک خواهد کرد.

 

1428246

 

در شروع تابستان به نظر می‌رسید شانس باقی ماندن گرت بیل در رئال بسیار اندک باشد. زیدان به صراحت اعلام کرد به گرت بیل نیاز ندارد و شایعات درباره انتقال او قوت گرفت. اما در نهایت بیل نه به تیمهای لیگ برتری منتقل شد و نه به باشگاهی چینی که به نظر می‌رسید انتقال او به این باشگاه قطعی شده ولی در آخرین لحظه بیل به چین نرفت و در رئال ماندنی شد.

 

گرت بیل در اولین بازی فصل رئال مادرید مقابل سلتاویگو به عنوان بازیکن فیکس، از آغاز به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه داد.

 

گیگز در گفتگو با خبرنگاران درباره گرت بیل گفت:" من در حال حاضر از وضعیت گرت بیل رضایت کامل دارم و منتظرم تا درخشش‌های بیشتر او را ببینم. البته در فوتبال نمی‌توان هیچ چیز را قطعی دانست چون اوضاع به سرعت تغییر می‌کند. یک بازیکن ممکن است در اوج باشد ولی یک مصدومیت یا یک فرصت از دست رفته همه چیز را برایش زیر و رو کند".

 

سرمربی تیم ملی ولز در ادامه گفت:" اما برعکس این هم صادق است یعنی یک  بازیکن ممکن است روزهای بدی را پشت سر بگذارد ولی با یک گل استثنایی ورق را به نفع خود برگرداند. همینطور که گفتم گرت بیل باید سخت تلاش کند. وقتی کسی تلاش می‌کند معمولا اتفاق‌های خوبی برایش می‌افتد".

 

گیگز در ادامه اظهار داشت:" من با گرت بیل در تماس هستم تا ببینم اوضاعش روبراه است یا نه. در حال حاضر مشخص است که او شرایط مثبتی دارد. بیل در بازی اول رئال در میدان بود و خیلی خوب کار کرد و به نظر می‌رسد دیگر در رئال ماندنی شده است".

 

دیدگاه‌ها