کد خبر : 1631576 | 31 مرداد 1398 ساعت 12:00 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی فیورنتینا: ریبری استثنایی است

وینچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا با تمجید از فرانک ریبری بازیکن جدید تیمش از او به عنوان ستاره‌ای استثنایی یاد کرد و گفت منتظر درخشش ریبری است.

سرمربی فیورنتینا: ریبری استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا از ستاره جدید تیمش فرانک ریبری که بعد از سالها حضور در بایرن مونیخ از این تیم جدا شد و به فیورنتینا پیوست تمجید کرده، از او به عنوان ستاره‌ای استثنایی یاد کرد و گفت منتظر درخشش ریبری در سری آ است.

 

1428091

 

ریبری 36ساله در دوران 12ساله حضورش در بایرن مونیخ یکی از درخشان‌ترین بازیکنان این تیم بود و با پیراهن بایرن 9 بار قهرمان بوندس‌لیگا شده و در سال 2013 موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد. ریبری که مدتی قبل از بایرن مونیخ جدا شده بود به عنوان بازیکن آزاد به فیورنتینا پیوست تا در فصل پیش رو برای این تیم به میدان برود. گفته می‌شود قرارداد ریبری با این باشگاه ایتالیایی دو ساله است.

 

مونتلا درباره ستاره فرانسوی تیمش گفت:" فرانک ریبری بازیکنی استثنایی است. او مشتاق بازی برای ما است و معتقد است می‌تواند خودش را در اینجا نشان دهد".

 

سرمربی فیورنتینا در ادامه گفت:" ریبری امروز اولین تمرین خود را با ما انجام داد ولی وقتی او وارد زمین شد کس دیگری در مجموعه حضور نداشت. برای همین من مجبور شدم بعد از سالها دوباره کفش‌‌های فوتبال پایم کنم و با او تمرین کنم".

 

 

دیدگاه‌ها