کد خبر : 1631577 | 31 مرداد 1398 ساعت 12:21 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

خطری که تیم های ایرانی را هم تهدید می کند

AFC مجوز سه باشگاه عراقی را باطل کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز سه باشگاه عراقی را به خاطر عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کارمندان باطل کرد.

AFC مجوز سه باشگاه عراقی را باطل کرد

به گزارش" ورزش سه" AFC در راستای حرفه ای سازی فوتبال در سطح باشگاه های قاره کهن با حساسیت و جدیت مسایل مالی باشگاه ها را رصد کرده و در این راستا روزگذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز سه باشگاه عراقی را به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کارمندانش باطل کرده است.


شین من گیل مدیراجرایی مسابقات کنفدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که علیه تعدادی از باشگاه های عراقی شکایت های متعددی دریافت کرده است. که مطالبات بازیکنان و کارمندانشان را پرداخت نکرده اند. در نتیجه هیات مدیره کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نتیجه رسید که برای سه باشگاه الطلبه، المینا و النجف مجوز شرکت در رقابت های AFC و همچنین داخلی کشور عراق را صادر نخواهد کرد.


حالا با این برخورد قاطعانه و جدی ای اف سی برای حرفه ای سازی باشگاه‌ها این خطر باشگاه های ایرانی به خصوص دو تیم مطرح فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس را نیز تهدید می کند که شکایت هایی در AFC و FIFA دارند و هنوز نتوانسته اند مساله بدهی هایشان را فیصله بدهند. با توجه به تهدید هایی که پیش از این از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به عدم صدور مجوز و یا ابطال آن برای تیم های بدهکار شده است به نظر می رسد تیم های ایرانی باید در اسرع وقت این معضل را حل کنند.

دیدگاه‌ها