کد خبر : 1631580 | 31 مرداد 1398 ساعت 12:23 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانژوکیچ- بارسلونا؛ کلید انتقال ایکاردی به یوونتوس (عکس)

ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات و باتجربه یوونتوس در مسیر انتقال به بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تنها چند روز تا پایان بازار تابستانی باقیمانده، اما هنوز تیم های بزرگ در تکاپوی تقویت خود هستند و یوونتوس قصد دارد برای تقویت خط حمله خود اقدام کند. نشریه ایتالیایی توتواسپورت امروز مدعی شد هنوز هم مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله و آرژانتینی اینتر در لیست خرید بیانکونری قرار دارد اما آنها برای جذب این بازیکن ابتدا نیاز به فروش ماریو مانژوکیچ، مهاجم 33 ساله خود دارند.

 

علیرغم مطرح شدن نام تیم هایی چون دورتموند و بایرن مونیخ در هفته های اخیر، به نظر می رسد بارسلونا می تواند مقصد احتمالی ماریو مانژوکیچ لقب گیرد. یوونتوس سخت به دنبال خوان میراندا، مدافع چپ جوان بارسلوناست و احتمال معاوضه بین دو باشگاه بر سر ماریو مانژوکیچ و خوان میراندا وجود دارد.

 

با جدایی احتمالی مهاجم کروات، یوونتوس در لیست خود فضای کافی برای جذب مائورو ایکاردی را خواهد داشت و اینگونه در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات برای خرید او اقدام خواهد کرد.

 

البته به نظر می رسد مائورو ایکاردی همچنان در تلاش برای ماندن در اینتر است اما در صورت رسیدن پیشنهادی از یوونتوس، این بازیکن احتمالا مشکلی با جدایی از اینتر ندارد و لباس رقیب دیرینه را بر تن خواهد کرد.

 

1428253

دیدگاه‌ها