کد خبر : 1631581 | 31 مرداد 1398 ساعت 12:22 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژکو: فلورنزی بازوبند کاپیتانی رم را به من پیشنهاد داد

ادین ژکو، مهاجم رم می‌گوید همبازی‌هایش برای جدا نشدن او از این تیم تلاش زیادی کرده‌اند و از جمله فلورنزی، کاپیتان رم، بازوبند کاپیتانی را به او پیشنهاد داده است.

ژکو: فلورنزی بازوبند کاپیتانی رم را به من پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم می‌گوید هم‌تیمی‌اش الساندرو فلورنزی در تلاش برای متقاعد کردن او برای ماندن در رم و منتقل نشدنش به اینتر، بازوبند کاپیتانی را به او پیشنهاد کرده است.

 

1428251

 

ژکو در طول تابستان با شایعات زیادی مواجه بود که از انتقال او به اینتر خبر می‌دادند اما این مهاجم بوسنیایی سرانجام قرارداد خود را به مدت سه سال با رم تمدید کرد و تا سال 2022 بازیکن این تیم باقی ماند. این ستاره بوسنیایی 33ساله در سال 2015 از منچسترسیتی به رم پیوست و تا امروز برای این تیم 80 گل به ثمر رسانده است.

 

ادین ژکو در گفتگو با تلویزیون آ اس رم گفت:" وقتی می‌بینم دیگران از اینکه من در رم ماند‌ه‌ام خوشحالند خیلی لذت می‌برم. هم‌تیمی‌های من فقط هم‌تیمی نیستند. ما با هم دوست هستیم، برادر هستیم".

 

ستاره بوسنیایی در ادامه گفت:" هم‌تیمی‌های من همیشه حامی‌ام بودند و می‌گفتند نه، تو هیچ جا نمی‌روی و همینجا می‌مانی. من با همه آنها رابطه خیلی خوبی دارم".

 

ژکو در ادامه اظهار داشت:" به خصوص لورنزو پیگرینی و فلورنزی هر روز با من صحبت می‌کردند و می‌گفتند همینجا می‌مانی و هیچ جا نمی‌روی. حتی فلورنزی به من گفت اگر قراردادت را تمدید کنی بازوبند کاپیتانی را به تو می‌دهم. وقتی هم امضا کردم گفت بازوبند مال تو است. ولی من گفتم نه، تو کاپیتان تیمی و ما همه پشت سرت هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها