کد خبر : 1631589 | 31 مرداد 1398 ساعت 13:00 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

خامس در یک صورت از رئال مادرید جدا می شود

به نظر می رسد ماندن خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید در این تیم قطعی باشد.

خامس در یک صورت از رئال مادرید جدا می شود

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای تابستان و بعد از اعلام عدم نیاز به خامس از سوی باشگاه بایرن مونیخ، سرنوشت این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار داشت و زین الدین زیدان نیز علاقه ای به حفظ او در رئال مادرید نداشت.

 

اما با توجه به مصدومیت چند بازیکن رئال مادرید از جمله مارکو آسنسیو و البته آمادگی خامس در تمرینات هفته های اخیر رئال، به نظر می رسد نظر زیزو نسبت به او تغییر یافته و حالا احتمال ماندن وی بیش از هر مقطع دیگری شده است.

 

1422655

 

نشریه آ.اس مدعی شد رئال مادرید بعد از ناکامی در خرید پل پوگبا، به دنبال جذب یک هافبک در تابستان امسال است و برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون در تیررس آنها قرار دارد. ممکن است کهکشانی ها با مبلغ 70 میلیون یورو برای خرید هافبک 22 ساله و پرتغالی اقدام کنند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، باید خامس را در برنابئو ماندنی دانست.

 

در تابستان امسال تیمی برای خرید خامس اقدام نکرد و ناپولی جدی ترین مشتری وی بود که درخواست انتقال قرضی ستاره کلمبیایی را داده بود و رئال مادرید مبلغ 42 میلیون یورو را برای فروش خامس می خواست. بدین ترتیب زیدان که اخیرا از عملکرد هافبک کلمبیایی در تمرینات راضی بوده، مشکلی با ماندن وی در برنابئو ندارد و به نظر می رسد بر خلاف انتظارات، فصل بعد خامس در رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها