کد خبر : 1631615 | 31 مرداد 1398 ساعت 15:00 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

روملو لوکاکو,

لوکاکو: هیچکس به جدایی من واکنش نشان نداد

روملو لوکاکو در گفت و گویی پیش از جدایی از منچستریونایتد از اوضاع خود در این باشگاه گله کرده بود.

لوکاکو: هیچکس به جدایی من واکنش نشان نداد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و سابق شیاطین سرخ چندی قبل و با انتقالی گرانقیمت از یونایتد راهی اینتر شد. اما وی در گفت و گویی با جاش هارت، ستاره سابق بسکتبال ایالات متحده از شرایط بد خود در باشگاه گله کرده و جدایی را به سود هر دو طرف قلمداد می کند.

 

روملو لوکاکو گفت: "شایعات زیادی در مورد جدایی من شنیده شد و هیچکس در باشگاه تمایلی به تکذیب آنها نشان نداد. این شایعات برای سه یا چهار هفته منتشر شد و من منتظر بودم یکی از ارکان باشگاه این اخبار را تکذیب کند که این اتفاق رخ نداد.

 

1425740

 

به باشگاه گفتم بهتر است راه ما جدا شود زیرا وقتی شما مراقب بازیکن خود نیستید چنین شایعاتی منتشر می شود. من فقط می خواستم شما بگویید "روملو می خواهد برای جایگاه خود بجنگد"، اما طی چهار الی پنج ماه این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

اگر از حضور در تیمی خوشحال باشید راهی پیدا می کنید و مهم نیست که روی نیمکت باشید یا در ترکیب ابتدایی قرار بگیرید. اما هیچ کس به من نگفت که اوضاع چگونه است و من برای دو الی سه هفته فکر می کردم تا شرایط را تجزیه و تحلیل کنم و متوجه شوم این شایعات از کجا می آید، زیرا نه من و نه مدیر برنامه ام نقشی در ساخت چنین اخباری نداشتم.

 

من به باشگاه گفتم برای من خوب نیست که در تیمی که من را نمی خواهند بازی کنم. به آنها گفتم ما احمق نیستیم و می دانیم چه کسی این کارها انجام می دهد و برای من بهتر است که از یونایتد جدا شوم."

دیدگاه‌ها