کد خبر : 1631649 | 31 مرداد 1398 ساعت 18:34 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتظارخیر: این پروژه جدید است و مشکلات طبیعی؛

پاسخ انتظارخیر به اختلالات در بلیت فروشی در آزادی

انتظار خیر می گوید اختلالات پیش آمده در استفاده از گیت ها در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم به دلیل تازه بودن روش جدید و عدم مراعات شرایط توسط هواداران است.

پاسخ انتظارخیر به اختلالات در بلیت فروشی در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی  هواداران تیم فوتبال پرسپولیس و معدود هواداران پارس جنوبی جم موفق به حضور در ورزشگاه آزادی شده اند، که روز گذشته مشکلاتی برای تهیه بلیت بازی با روش جدید داشتند و امروز هم در استفاده از گیت ها، اختلالاتی ایجاد شده بود که با نارضایتی و اعتراض هواداران روبرو شده است.


یکی از مشکلات اصلی استفاده از گیت هایی که اخیرا راه اندازی شده، زمان گیر بودن آن است که انتظار خیر مدیر شرکت هوشمندسازی گیت های ورزشگاه آزادی نهایت زمان مورد نیاز برای عبور از گیت ها را بسیار کم و در حالت خوش بینانه کمتر از 10 ثانیه اعلام کرده بود.

 

علی اصغر انتظار خیر مدیر هوشمندسازی گیت های استادیوم آزادی و برخی دیگر از استادیوم کشور که هم اکنون در ورزشگاه آزادی حضور دارد، هنگامی که قصد ورود به ورزشگاه را داشت، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، در مورد اختلالات پیش آمده برای ورود به ورزشگاه گفت: « این یک پروژه جدید است و طبیعی است. در آینده دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود. برخی  بدون بلیت و بدون کارت آمده اند. باید با بلیت و کارت ملی بیایند.


او در مورد بازی های بعدی گفت: « مردم باید مراعات کنند. بدون بلیت آمده اند و ایستاده اند؛ می گویند می خواهیم برویم و برای نفر پشت سری مشکل ایجاد می کنند. مشکلات ایجاد شده به خاطر تازگی این روش است و در آینده حل می شود.»

دیدگاه‌ها