کد خبر : 1631650 | 31 مرداد 1398 ساعت 18:35 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: کوتینیو هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست

سرمربی بایرن احتمال حضور فیلیپه کوتینیو در ترکیب اصلی بایرن برابر شالکه را رد کرد.

کوواچ: کوتینیو هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست

 به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب بود که خبر توافق اولیه بارسا و بایرن برای انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو منتشر شد و به تایید هر دو باشگاه نیز رسید. کوتینیو پس از موفقیت در تست های پزشکی سه روز پیش قرارداد خود با بایرن را رسما امضا کرد.

ستاره برزیلی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بایرن شده و مونیخی ها علاوه بر 8.5 میلیون یورویی که به بارسا پرداخت خواهند کرد، دستمزد این بازیکن را نیز تقبل کرده اند. در قرارداد کوتینیو بند خرید 120 میلیون یورویی نیز گنجانده شده است.

 

 

1427896

 

 

بسیاری منتظر تماشای اولین بازی او برای مونیخی ها هستند و گفته می شود روز شنبه برابر شالکه، رونمایی رسمی از ستاره برزیلی خواهد بود. نیکو کوواچ سرمربی بایرن این احتمال که ستاره برزیلی از ابتدا به میدان برود را بالا ندانست؛ هرچند ممکن است دقایقی در نیمه دوم به او بازی برسد.

کوواچ به خبرنگاران گفت:« کوتینیو هنوز در سطح آمادگی لازم برای بازی در ترکیب اصلی و حضور 90 دقیقه ای برابر شالکه نیست. ما او را به تدریج آماده می کنیم و هیچ ریسکی نخواهیم کرد.»

 

 کوواچ ادامه داد:« پست 10 بهترین وضعیت برای بازی کردن او خواهد بود اما او توانایی بازی در پست های دیگر را هم دارد. بایرن مونیخ تنها بخاطر او با یک سیستم خاص بازی نمی کند و خود کوتینیو هم این را نمی خواهد. فصل گذشته ما با سیستم های مختلف بازی کردیم. نحوه و شکل بازی تیم به سیستم بستگی ندارد بلکه به نحوه پرکردن پست ها توسط بازیکنان مربوط است.»

دیدگاه‌ها