کد خبر : 1631657 | 31 مرداد 1398 ساعت 19:13 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ فرزاد مجیدی به اتهامات

با اتفاقات رخ داده در ملوان فرزاد مجیدی سرپرست سابق تیم اقدام به پاسخگویی علیه اتهامات کرد.

پاسخ فرزاد مجیدی به اتهامات

به گزارش "ورزش سه" با اتفاقات رخ داده در ملوان فرزاد مجیدی سرپرست سابق تیم اقدام به پاسخگویی علیه اتهامی کرد که هفته گذشته علیه وی منتشر شده بود. حالا این فرد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: من از این آقا که جدیدا به ملوان آمده، از طریق وکیلم شکایت کردم. در دادسرا حاضر شدم و به جرم نشر اکاذیب و تهمت ناروا شکایتی را تنظیم کردم و مطمئن باشید تا آخر پیش می‌روم. جالب است بدانید ایشان امروز صبح وقتی متوجه شد که می‌خواهم شکایت کنم به وکیلم زنگ زد و در ابتدا گفت 6 هزار دلار و بعد 8 هزار دلار می‌دهم تا بنده شکایت نکنم. در آخر قرار شد چک رمزدار به من بدهد اما وقتی فهمید مصمم هستم دیگر حرفی نزد. ایشان اگر قیمتش در این حد است بداند که ما در این حد نیستیم.

 

وی در ادامه گفت: ایشان رفته در برج سایه یک اتاق به نام باشگاه ملوان اجاره کرده است. اما وقتی به آنجا مراجعه می‌کنید، می‌بینید که دفتری نیست. هر روز یکجا با بازیکنان قرارداد می‌بست. یک روز در تهرانپارس و یک روز در سعادت آباد. یک بار که بازیکن را به قهوه خانه برد و در حالی که قلیان روی میز بود قرارداد برای امضا جلوی بازیکن گذاشت. من در استقلال و نساجی مازندران سرپرست بودم و همه کارنامه من را می‌دانند. با استقلال در جام باشگاه‌های آسیا بودم و بقیه کارنامه‌ام در لیگ برتر است و می‌دانم که چه کاری انجام دهم. ایشان با جیب خالی آمده و می‌خواهد تیم قهرمان کند. از من می‌خواست پول بگیرم پشت سر دوستانم صحبت کنم که به هدفش نرسید.

 

مجیدی که به دنبال اثبات ادعای خود از طریق مراجع قضایی رفته است، در انتهای صحبت خود گفت: می‌خواهم به کشور آذربایجان بروم و با پیگیری کار ایشان در آنجا، کار شکایت خود را پیش ببرم. جالب است بدانید که این باشگاه دو قرارداد با بازیکنان امضا می‌کرد. قراردادی برای ارائه به فدراسیون و قراردادی برای بازیکنان که مبلغش متفاوت بود. حتی در قرارداد آورده بودند که به بازیکنان به دلار پول خواهند داد. از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق خواهش می‌کنم به این پرونده ورود کند و ببیند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. شاید بتوان از نابودی تیم پر هوادار و ریشه دار ملوان جلوگیری کرد.

دیدگاه‌ها