کد خبر : 1631664 | 31 مرداد 1398 ساعت 19:19 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوم لیست‌مان تکمیل می شود

نکونام: صنعت نفت بازی ما را نامحسوس دید

سرمربی فولادی ها می گوید دوره بدنسازی ما مدتها پیش تمام شده و بازیکنان از لحاظ روحی روانی دوست دارند وارد مسابقات شوند.

نکونام: صنعت نفت بازی ما را نامحسوس دید

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در اولین نشست مطبوعاتی خود در لیگ نوزدهم درباره آغاز بازی های لیگ گفت: بالاخره لیگ نوزدهم که مدتها منتظر شروع بازی ها بودیم استارت خورد.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه اگر لیگ به موقع شروع میشد تیمها در یک سطح نبودند افزود: دوره بدنسازی ما مدتها پیش تمام شده و بازیکنان از لحاظ روحی روانی دوست دارند وارد مسابقات شوند. ما هم سعی کردیم تا با برنامه ریزی منظم و تمرینات مستمر تیم را خوب و در شرایط مناسب نگه داریم.

 

سرمربی فولاد درباره تغییرات در ورزشگاه ها گفت: خوشحالم از اینکه ورزشگاه ها استانداردهای لازم را پیدا کردند و این موضوع به کیفیت بازی ها کمک میکند.

 

نکونام در پاسخ به سوالی در مورد شناخت از تیم نفت آبادان گفت: تیم نفت آبادان از یک بازی دوستانه ما به صورت نامحسوس دیدن کردند در صورتی که ما فقط چنین کاری را انجام ندادیم اما برای ما مهم نیست و من به تیمم اعتقاد کامل دارم.

 

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه از بازی فردا با قدرت بازی های لیگ را شروع خواهند کرد گفت: لیست نهایی ما بعد از هفته دوم تکمیل می شود.

 

جواد نکونام در بخش پایانی صحبت هایش گفت: می دانم که هواداران تیم فولاد بسیار خونگرم و بی نظیر هستند و من از آنها خواهش میکنم از همین هفته اول در کنار ما باشند و تیم را تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها