کد خبر : 1631703 | 31 مرداد 1398 ساعت 20:58 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی چپِ پرِ پرسپولیس را به رخ کشید (عکس)

وینگر تکنیکی پرسپولیس بهترین بازیکن دیدار افتتاحیه لیگ برتر بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی افتتاحیه لیگ برتر با یک گل از پارس جنوبی جم پیش افتاده است. تک گل پرسپولیس در نزدیکی های دقیقه 60 توسط مهدی ترابی به ثمر رسید. در این صحنه خود مهدی ترابی توپ را به دست آورد و پس از تلاش علی علیپور، مجددا صاحب توپ شد و با یک ضربه چیپ تماشایی اولین گل فصل سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

در بازی امشب مطابق انتظار پرسپولیسی ها حملات بیشتری از تیم پارس انجام دادند و بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشته اند. در بین بازیکنان پرسپولیس مهدی ترابی کسی بود که از همان ابتدا بار اصلی حملات را به دوش داشته و نفوذهای متعددی از سمت راست خط دفاع تیم پارس انجام داده است.

 

 

ترابی که فصل گذشته با وجود اضافه شدن در نیم فصل، یکی از مهره های مهم پرسپولیس شد، امسال هم با یک شروع خوب نشان داده که می خواهد فصلی درخشان را رقم بزند و مطمئنا به دست آوردن جایگاهی در ترکیب اصلی تیم ملی یکی از اهداف او خواهد بود.

 

 

نمایش خوب ترابی در دیدار نخست لیگ به کالدرون هم این اطمینان را داد که با وجود در اختیار داشتن هافبک های پرتعداد، باید یک جای ویژه را برای این شماره 9 تکنیکی کنار بگذارد؛ جایی که احتمالا مثل بازی امشب، در سمت چپ زمین خواهد بود.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها