کد خبر : 1631715 | 31 مرداد 1398 ساعت 21:43 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی اول همیشه بازی سختی است

ترابی: با حمایت هواداران پوکر می کنیم

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی دراولین بازی فصل با تک گل مهدی ترابی و به سختی توانست به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

ترابی: با حمایت هواداران پوکر می کنیم

به گزارش" ورزش سه"، در حالی که بازی پرسپولیس در برابر پارس جنوبی در نیمه اول گره خورده بود و اندک موقعیت های سرخ ها نیز توسط نادری و علیپور از دست رفت این مهدی ترابی بود که در دقیقه 58 روی یک حرکت انفرادی و با یک ضربه هوشمندانه دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد تا پرسپولیس به این سه امتیاز دشوار و با ارزش بازی اول دست پیدا کند. زننده تک گل سه امتیازی بازی درباره این مسابقه گفت:« خداراشکر می کنم که توانستیم از این بازی سخت سه امتیاز را بگیریم.»


شماره 9 پرسپولیس در ادامه گفت:« همیشه بازی اول بازی خیلی سختی است و همینکه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم خداراشکر . تیم تازه از شرایط بدنسازی آمده و هرچه جلوتر می رویم هماهنگ تر و بهتر می شویم.» او درباره گلی که در این بازی زد گفت:« این گل خواست خدا و تلاش بچه ها بود من مطمئن هستم که در هفته های بعد تیم عملکرد بهتری خواهد داشت.»


مهدی ترابی درباره بازی هفته آینده برابر تراکتور هم گفت:« بازی سختی داریم اما برای سه امتیاز به تبریز می رویم.» مهاجم ملی پوش پرسپولیس با اشاره به توپ های مسابقه هم گفت:« واقعیتش توپ ها شرایط خوبی ندارند. ما هر کاری می کنیم نمی توانیم خوب ضربه بزنیم و یک جورهایی به توپ تنبل شباهت دارد.»


ترابی در ادامه افزود:« ممنون از هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. امیدوارم امسال هواداران ما را ویژه تر حمایت کنند چرا که سال سختی داریم اما با انشالله با حمایت هوادارانمان در قهرمانی پوکر می کنیم.»

دیدگاه‌ها