کد خبر : 1631718 | 31 مرداد 1398 ساعت 22:02 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیری:

درگیری با مگنو؟ با همه بیرون زمین دوست هستیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید به دلیل استارت طولانی نتوانسته به خوبی به توپ ضربه بزند.

درگیری با مگنو؟ با همه بیرون زمین دوست هستیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در بازگشت به ترکیب پرسپولیس بعد از یک سال غیبت و کسب پیروزی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. دیدار سختی داشتیم اما خدا را شکر می کنم که با کسب 3 امتیاز به پایان رسید و امیدوارم هواداران راضی بوده باشند.

 

او درباره حضور دوباره در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: همیشه بر تن کردن لباس پرسپولیس لذت بخش است و این اتفاق برای من تکرار شد. همه وجود خود را برای خدمت می گذارم و بازی کردن مهم نیست اما تلاش می کنم هر زمان نوبت به من رسید به تیم خدمت کنم.

امیری درباره درگیری با مگنو باتیستا و انتقاد مگنو از وی تصریح کرد: یک صحنه در گوشه زمین او با آرنج به من زد و این برخورد ها طبیعی است. این برخوردهاست که باعث شروع رفاقت ها می شود. ما هیچ مشکلی با تیم حریف نداشتیم و در بیرون زمین با هم رفیق هستیم.

 

مهاجم پرسپولیس در واکنش به از دست دادن یکی از موقعیت های این تیم، بیان کرد: نزدیک به 50 متر استارت زدم و توپ در شرایط بدی به من رسید. دوست داشتم بهترین تصمیم را بگیرم اما این اتفاق رخ نداد.

 

امیری در تشریح شرایط با کالدرون در فصل جاری اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همه انتظار زیادی دارند. ما می جنگیم تا به خواسته هواداران برسیم. مهم ترین عامل هواداران هستند زیرا آنها پشتیبان ما هستند.

دیدگاه‌ها