کد خبر : 1631726 | 31 مرداد 1398 ساعت 22:08 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه یک هدف داریم و آن قهرمانی است

علیپور: جونیور ضربات پای خیلی خوبی دارد

پرسپولیس در روزی که آن تیم شاداب و تهاجمی مورد نظر هوادارانش نبود با یک گل سه امتیازی به برتری رسید تا باردیگر لیگ را با برد شروع کند.

علیپور: جونیور ضربات پای خیلی خوبی دارد

به گزارش" ورزش سه" علی علیپور در اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر نتوانست گلزنی کند هرچند مثل همیشه بازیکنی پرتلاش و دونده در خط تهاجمی تیم بود. او بعد از برد برابر پارس جنوبی جم گفت:«ابتدا باید خداراشکر کنم که دو تیم بدون مصدوم و سالم از زمین خارج شدند.» اواضافه کرد:« در میانه میدان دو تیم بازی درگیرانه ای انجام دادند و خوشبختانه ما برنده شدیم.»

 

علیپور درباره تفاوت سبک برانکو و کالدرون هم گفت:«فرقی نمی کند و همه امروز دیدند که ما یک هدف داریم آن هم این است که در هر بازی با پیروزی از زمین خارج شویم.» شماره 70 پرسپولیس همچنین درباره مهاجم برزیلی و جدید این تیم گفت:« جونیور در مجموع بازیکن بسیار خوبی است و ضربات پای خیلی خوبی هم دارد.» او با بیان اینکه حضور در ترکیب پرسپولیس سخت تر از قبل شده گفت:«بله واقعا سخت شده با این وجود همه تیم یک هدف دارد و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. این هدف همانی است که در چند سال گذشته داشتیم و بازهم می خواهیم قهرمان شویم.»


آقای گل لیگ هفدهم درباره عدم حضور تعدادی از تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خریداری کردند، گفت: «نمی‌دانم چه بگویم. این هماهنگی‌ها به مسئولانی مربوط می‌شود که تدارک این موضوع را دیده‌اند. مسابقات تازه آغاز شده و انشاءالله رفته رفته این مشکلات برطرف شود.»

دیدگاه‌ها