کد خبر : 1631748 | 31 مرداد 1398 ساعت 22:54 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات بی موقع یقه تیم را گرفت

ذوب‌آهن را خودی‌ها زمین زدند

بعد از عزل آذری از مدیریت باشگاه این تیم بازی برده مقابل سایپا را با باخت عوض کرد تا دومین شوک برای آن‌ها سنگین تر باشد.

ذوب‌آهن را خودی‌ها زمین زدند

به گزارش "ورزش سه" دومین شوک طی 24 ساعت به ذوب‌آهن وارد شد. شب گذشته طی خبری عجیب سعید آذری با حکم مدیران کارخانه برکنار و جواد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد و حالا آن‌ها بازی برده برابر سایپا را با باخت عوض کردند تا همه چیز در حالت کما قرار گیرد.

 

نکته جالب توجه در این بازی عدم تمرکز بازیکنان ذوب‌آهن بود. این تیم با دو گل پیش افتاد اما بازیکنان تیم آنقدر عصبی بودند که نتوانستند نتیجه را حفظ کرده و باخت عجیبی را تجربه کردند. باید گفت تصمیم مدیران کارخانه در عزل آذری در این وضعیت بی تاثیر نبوده است. درست در شب بازی مدیرعامل باشگاه که مورد اعتماد بازیکنان و کادر فنی است کنار می‌رود و فرد دیگری از هیئت مدیره به جای او انتخاب می‌شود. مسئله‌ای عجیب که به نوبه خود بی تکرار است و باعث شد تا دو شوک طی 24 ساعت به منصوریان و بازیکنانش وارد شود.  

 

حالا هم باخت برابر سایپا که می‌تواند تبعات سنگین تری داشته باشد. از طرفی سهام داران کارخانه ذوب‌آهن کماکان اصرار به حفظ آذری دارند که با مخالفت شدید مدیران کارخانه مواجه شده است. از روز گذشته آذری تلفن خود را از دسترس خارج کرده و به هیچ کس پاسخگو نیست. مدیران کارخانه هم بعد از شش ماه کشمکش و نارضایتی از مواضع مدیریت سابق گزینه خود را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند و حالا همه چیز در آستانه تغییر قرار دارد. طبق اخبار رسیده مدیرعامل جدید به دنبال تغییرات کلی در تیم است. از سرپرست گرفته تا دیگر ارکان باشگاه که توسط آذری آمده‌اند. همین امر هم باعث واکنش علیرضا منصوریان خواهد شد. به خصوص اینکه سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن از اتفاقات پیش آمده چندان رضایت ندارد و می‌تواند باعث ایجاد تنش بین او و مدیریت جدید شود.

دیدگاه‌ها