کد خبر : 1631758 | 31 مرداد 1398 ساعت 22:55 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد چمبرلین با لیورپول تا 2023 (عکس)

الکس اکسلید چمبرلین، هافبک انگلیسی لیورپول، قراردادش را با این باشگاه برای چهار سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش انگلیسی که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان 2017 از آرسنال به لیورپول پیوست، امروز قراردادش را با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد.

او به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:" من بسیار بسیار هیجان زده هستم. مذاکرات تمدید قرارداد برای مدتی متوقف شد اما خوب است که بالاخره انجام شد و دوران حضور من اینجا طولانی تر شد؛ چیزی که من واقعا منتظر آن بودم.

احساس می کنم یک سال را از دست دادم، چیزی که به طور واضح اتفاق افتاد؛ بنابراین واقعا از اینکه توانستم قراردادم را تمدید کنم، هیجان زده هستم. این چیزی است که احساس می کنم فرصتی به من می دهد که زمان از دست رفته را جبران کنم.همیشه چنین فرصتی در زندگی برای تان به وجود نمی آید، اینکه برای باشگاهی مانند لیورپول بازی کنید. من واقعا از اینکه دوران حضورم در اینجا طولانی تر شد، هیجان زده هستم."

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، هم با ابراز رضایت از تمدید قرارداد اکسلید چمبرلین، گفت:" وقتی شنیدم که اُکس با ما قرارداد امضا کرد، مطمئنم احساسم شبیه وقتی است که هواداران لیورپول امشب این خبر را شنیدند.

به این خاطر که او واقعا بازیکن فوق العاده ای است و آدمی که باورها و تعهدش را به پروژه ما نشان داده است و این قراردادی است که برای هر دو طرف اهمیت دارد."

 

1428426

دیدگاه‌ها