کد خبر : 1631759 | 31 مرداد 1398 ساعت 23:31 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

گمنام‌ترین ملوانی که تاکنون دیدیم (عکس)

انزلی‌چی ها با کسب یک امتیاز در دومین دیدار لیگ، سرمربی خود را برکنار شده دیدند تا اوضاع عجیبی در روزهای آتی روبروی این تیم قرار بگیرد. روزهایی که گمنام ترین ملوان تاریخ را در آن شاهد هستیم.

به گزارش "ورزش سه"، گویا رسیدن به ساحل آرامش، رویایی دست نیافتنی برای ملوانان است و آنها که اخیرا مالک و سرمربی بالای سر خود دیدند خیلی زود به شرایط پرآشوب قبلی بازگشتند و پس از دومین دیدار خود در لیگ یک، علی لطیفی، سرمربی تیم را برکنار شده دیدند تا در انتظار روزهای پرتلاطم در بندر باشند. روزهایی که دقیقا گمنام ترین ملوان تاریخ در آن به میدان می رود.

 

به نام هایی که در دیدار امروز ملوانان در برابر آرمان گهر در ورزشگاه تختی انزلی به میدان رفتند دقت کنید: مبین عشایر، حافظ یعقوبی، حامد محمودی، عظیم گوگ، کاظم حیات منش، عباس عامری، میلاد کمندانی، سهیل رحمانی، علی امیری، علی خسرو نژاد و شاهین باللجایی. بازیکنانی که امروز در ورزشگاه تختی انزلی به میدان رفتند. بازیکنانی که شاید در بهترین حالت بتوانیم عظیم گوگ، میلاد کمندانی و سهیل رحمانی را به یاد بیاوریم که دو بازیکن ابتدایی پیش از این برای سرخابی های پایتخت و سومین بازیکن نیز سال ها برای خود ملوان به میدان رفتند.

 

1428428

 

البته روی نیمکت نیز اوضاع از این بهتر نیست. البته همیشه ملوانان از بازیکنان جوان و بعضا گمنام (سرباز) استفاده می کردند اما این روزها اگر بگوییم ملوانان باید خداراشکر کنند که ورزشگاه تختی در این سال ها سکویی برای حضور تماشاگران زیاد ندارد، بیراه نگفته ایم. در غیر اینصورت اگر هواداران فراوان این تیم روی سکوهای تختی حضور می یافتند کدام بازیکن، کدام رهبر و کدام اعتبار به سوی هواداران تیم می رفت و باعث می شد تا انزلی چی ها آرام شوند؟

 

بهرحال هر آنچه که هست ملوان بندرانزلی این روزها هیچ چیزی ندارد و در حالی که همه امیدوار بودیم تا یک برد به موقع در بازی امروز بتواند به صورت مقطعی تیم را به آرامش بکشاند این اتفاق نیفتاد تا تیره روزی های ملوان بیش از هر زمان دیگری خودش را نشان دهد، ملوانی بی تجربه در میدان، ملوانی پراشتباه خارج از میدان.

 

1428427

دیدگاه‌ها