کد خبر : 1631764 | 31 مرداد 1398 ساعت 23:41 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی مس خیلی عجیب بود

جغتاپور: کرمانی ها ما را تشویق کردند

مربی رایکای بابل بعد از پایان بازی با مس کرمان در کنفرانس خبری حضور یافت.

جغتاپور: کرمانی ها ما را تشویق کردند

به گزارش "ورزش سه" ، مهران نجفی سرمربی رایکا بعد از پنالتی دقایق پایانی مس کرمان وارد زمین شد و داور هم او را اخراج کرد و به همین دلیل پیروز جغتاپور مربی دروازه‌بان های رایکا در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد. وی گفت: با توجه به آنالیزی که از مس کرمان داشتیم می دانستیم که این تیم از جناحین حمله می کند و در نیمه اول بازی را بسته بودیم. به هیچ عنوان در 90 دقیقه دروازه بان ما به زحمت نیفتاد و حتی در نیمه دوم مهاجم وارد زمین کردیم چون به دنبال برد بودیم. بازی متعادلی بود اما مس برد.

 

وی با انتقاد از قضاوت داور بازی گفت: جای تعجب دارد که در طول 90 دقیقه داور به خطاهای شدید بازیکنان مس واکنشی نداشت و به آن ها کارت نمی داد اما به کوچکترین تعلل بازیکنان ما کارت می داد. پنالتی هم نمی دانیم چطور گرفت و خیلی عجیب بود. امیدوارم برنامه های تلویزیونی صحنه های داوری را موشکافی کنند.

 

جغتاپور در پاسخ به دلیل عصبانیت خود در طول بازی و زمانی که در جایگاه ویژه حضور داشت، اظهار کرد: من گفتم مس کرمان قبلی این نبود. روزی سکوها پر می شد و بازیکنان از بازی در مس لذت می بردند و مس به هر نحوی به دنبال نتیجه نبود. مس تیم بزرگی است و تیم بزرگی هم بوده اما دیدید که تماشاگران هم عصبانی شدند و بابل را در دقایق پایانی تشویق کردند.

 

وی در واکنش به تاخیر در بازی از سوی بازیکنانش گفت: بازیکنان ما مصدوم می شدند و باید بازی متوقف می شد. جواد محمدی مصدوم شد و سه دقیقه بعد وارد زمین شد؛ اینطور نبود که بازیکن به بازی برگردد و سریعا استارت بزند و من هیچ تمارضی از بازیکنان خودمان ندیدم.

دیدگاه‌ها