کد خبر : 1631779 | 01 شهریور 1398 ساعت 00:38 | 102.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف برابر تیم تازه لیگ برتری شده؛

سکته خفیف تیم برانکو در خانه

تیم الاهلی عربستان در هفته اول لیگ این کشور مقابل تیم تازه لیگ برتری شده العداله متوقف شد.

سکته خفیف تیم برانکو در خانه

به گزارش "ورزش سه"، لیگ حرفه ای عربستان از امروز کلید خورد و در هفته نخست تیم الاهلی با هدایت برانکو ایوانکوویچ مقابل العداله قرار گرفت. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم برانکو برگزار می‌شد و باتوجه به این که حریف تیمی تازه لیگ برتری شده بود، انتظار می‌رفت سبزپوشان جده به آسانی پیروز شوند.

 

آن ها بازی را خوب آغاز کردند اما تا آخرین دقیقه از وقت اضافی نیمه اول از گلزنی ناکام بودند تا این که الکسیچ خرید جدید این تیم روی پاس عبدالفتاح عسیری طلسم دروازه حریف را شکست و گلزنی کرد.

 

حملات الاهلی ادامه داشت و بازی در نیمه دوم دنبال می‌شد. در شرایطی که هواداران این تیم در حال جشن و پایکوبی بودند اما حرکت زیبای بازیکن تیم العداله از سمت راست و پاس رو به جلو باعث شد تا سیسه بازیکن تعویضی تیم میهمان گل مساوی را بزند و شوک عجیبی به تیم برانکو وارد کند.

 

این گل در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید و تا پایان بازی نیز الاهلی نتوانست نتیجه را جبران کند. این در حالی است که نماینده سبزپوش جده، چند هفته پیش با قبول شکست برابر الهلال از لیگ قهرمانان حذف شده بود.

 

در این بازی عمر سوما ۶۲ دقیقه نیمکت نشین بود و همین نیمکت نشینی او در شبکه های اجتماعی جنجال های زیادی را به وجود آورده است.

 

دیدگاه‌ها