کد خبر : 1631781 | 01 شهریور 1398 ساعت 00:36 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: برای رقابت با رونالدو به سری آ نیامدم

فرانک ریبری، ستاره جدید فیورنتینا، اعلام کرد که قصد ندارد در سری آ با کریس رونالدو رقابت کند.

ریبری: برای رقابت با رونالدو به سری آ نیامدم

به گزارش "ورزش سه"، ریبری بعد از 12 سال حضور در بایرن مونیخ، در پایان فصل گذشته از این باشگاه جدا شد و امروز به طور رسمی با قراردادی دو ساله به فیورنتینا پیوست.

او اعلام کرد که هدف اصلی اش، بازگرداندن فیورنتینا به رقابت های چمپیونزلیگ است.

این ستاره 36 ساله فرانسوی به خبرنگاران گفت:" ما مذاکرات خیلی طولانی ای داشتیم اما خیلی خوشحالم که اینجا در فلورانس هستم.

من اعتماد و انگیزه زیادی از سوی مدیریت باشگاه نسبت به خودم دیدم و به همین دلیل اینجا هستم. طبیعتا همسرم هم در این انتخاب به من کمک کرد زیرا خانواده ام برایم خیلی مهم هستند.

 

 

1428453

 

من خیلی باانگیزه هستم؛ همیشه می خواهم بازی کنم. من دو سال قرارداد دارم و می خواهم تعیین کننده باشم و به بازیکنان جوان کمک کنم. می خواهم چیز جدیدی به این باشگاه اضافه کنم. می خواهم فیورنتینا را به جمع سه تیم اول لیگ برسانم.

به اینجا آمدم تا به تیمم که فیورنتیناست، کمک کنم. اینجا نیستم که رقیب رونالدو باشم. سری آ رقابت هایی فوق العاده با بازیکنانی استثنایی است. اینتر هم مانند یوونتوس در بازار خیلی خوب کار کرد.

فوتبال زندگی من است. به همین دلیل می خواستم در اروپا بمانم و خوش شانس بودم که فیورنتینا را پیدا کردم. امیدوارم بتوانم مانند فرانچسکو توتی تا 40 سالگی بازی کنم."

دیدگاه‌ها