کد خبر : 1631788 | 01 شهریور 1398 ساعت 01:48 | 243.8K بازدید | 0 دیدگاه

موضع عجیب رییس الاهلی پس از نخستین تساوی؛

درباره ابقا یا اخراج برانکو تصمیم میگیریم

منصور بن مشعل رییس باشگاه الاهلی گفت: درباره ادامه کار یا اخراج برانکو ایوانکوویچ تصمیم خواهیم گرفت.

درباره ابقا یا اخراج برانکو تصمیم میگیریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم الاهلی عربستان شب گذشته در اولین بازی خود در لیگ حرفه ای عربستان مقابل تیم تازه لیگ برتری شده العداله متوقف شد تا پس از حذف مقابل الهلال، یک نتیجه تلخ دیگر را هم با برانکو تجربه کند.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که عمر سوما بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. او در هفته های اخیر به نوعی در مقابل برانکو قرار داشت و سرمربی کروات نیز تلاش کرده تا رویه خود در پرسپولیس را در الاهلی نیز ادامه دهد. با این حال، الاهلی در غیاب سوما 1-0 از حریف خود پیش بود اما در نهایت گل تساوی را خورد و به نتیجه یک بر یک رضایت داد.

 

در هفته های اخیر برخی از هواداران باشگاه الاهلی با فشار به مدیران این باشگاه خواستار اخراج کادرفنی شده بودند و شب گذشته نیز انتقاداتی تند از سوی آن ها مطرح شد! یکی از آن ها در توییتر نوشت: «برانکو برابر تیم دسته سوم کرواسی هم با یک مهاجم بازی می کند، مقابل الهلال قدرتمند هم یک مهاجم دارد، در بازی امشب (دیشب) مقابل تیم تازه لیگ برتری شده هم یک مهاجم بازی داد؛ او هیچ چیزی نمی‌فهمد»! البته در این بین عده ای از هواداران الاهلی با قراردادن پرچم کرواسی در کنار نام کاربری خود و تغییر اسم، از سرمربی تیمشان حمایت کردند.

 

منصور بن مشعل رییس باشگاه الاهلی در گفتگویی پس از تساوی تیمش در هفته اول لیگ عربستان در این خصوص گفت: امروز یا فردا در خصوص ادامه کار یا اخراج برانکو تصمیم خواهیم گرفت! البته نمی توانیم تصمیم عجولانه ای بگیریم.

این اظهارنظر عجیب در حالی از زبان مرد اول باشگاه الاهلی بیرون آمد که الاهلی سال پیش تمام دوئل ها مقابل الهلال را باخت. درباره تساوی برابر العداله هم باید به این موضوع توجه کرد که الاهلی سال گذشته نیز لیگ را با تساوی خانگی آغاز کرده بود.

 

بی تردید این صحبت منصور بن مشعل نشان میدهد که ابقا یا اخراج برانکو تنها موضوع شبکه های اجتماعی نیست و در میان مسئولان الاهلی نیز چنین نظری وجود دارد و شاید مشعل برای راضی کردن آن ها چنین اظهار نظری داشته است.

 

حالا باید دید تکلیف برانکو در عربستان چه خواهد شد. او پیش تر یک تجربه تلخ از سرمربیگری در تیم الاتفاق را داشت و اکنون روزهای خوبی را در جده تجربه نمی‌کند. او هفته بعد دیداری خارج از خانه را برابر تیم سابقش الاتفاق خواهد داشت و باید تمام تلاشش را کند تا در آن بازی پیروز شود؛ البته نتایجی که ایوانکوویچ در الاهلی تجربه کرده (استارت با تساوی و شکست 4 گله) مشابه نتایج او در پرسپولیس هستند اما به هر حال مدیران الاهلی مشخصا تمایل دارند تا تیمشان سریع تر به فرم خوب برسد.

دیدگاه‌ها