کد خبر : 1631802 | 01 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونی مارسیال:

خط حمله یونایتد دفاع حریف را به وحشت می‌اندازد

آنتونی مارسیال می‌گوید رقابت او با مارکوس راشفورد در خط حمله یونایتد باعث می‌شود دفاع تیمهای حریف یونایتد از خط حمله شیاطین سرخ به وحشت بیفتد.

خط حمله یونایتد دفاع حریف را به وحشت می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد می‌گوید رقابتهای گلزنی‌ای که در جریان تمرینهای یونایتد بین او و مارکوس راشفورد دیگر مهاجم این تیم وجود دارد به افزایش قدرت یونایتد در فصل جاری کمک خواهد کرد.

 

1428478

 

بعد از خروج روملو لوکاکو از یونایتد و پیوستنش به اینتر، مارسیال و راشفورد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دو مهاجم یونایتد در دو بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر، مقابل چلسی و ولوز هر کدام دو گل به ثمر رسانده‌اند. مارسیال امسال به عنوان بازیکن نوک حمله یونایتد پیراهن شماره 9 را به تن کرده و راشفورد هم در سمت چپ این مهاجم فرانسوی با او همکاری می‌کند.

 

مارسیال در گفتگو با اسکای اسپورتز در این باره گفت:" من و راشفورد در تمرین‌ها با هم بر سر گلزنی رقابت داریم. در این تمرینها بر سر اینکه کدام یکی تمام‌کنندگی بهتری دارد و کدام یکی گلهای بیشتری وارد دروازه می‌کند مسابقه می‌دهیم. کی برنده می‌شود؟ خب این بستگی دارد. بعضی وقتها او و بعضی وقتها من. مارکوس در بازی‌های واقعی دوست دارد وسط بازی کند. من هم همینطور. ولی من در عین حال به کناره‌ها می‌روم و دوباره برمی‌‌گردم و ما جایمان را در جریان بازی بارها با هم عوض می‌کنیم".

 

مهاجم فرانسوی یونایتد در ادامه گفت:" من بعضی وقتها می‌گذارم راشفورد نقش نوک حمله تیم را بازی کند و از این بابت اصلا ناراحت نمی‌شوم. این همکاری‌ها ما باعث می‌شود خط دفاعی حریف به وحشت بیفتد. امیدوارم بتوانیم همین شرایط را در طول فصل حفظ کنیم".

 

دیدگاه‌ها