کد خبر : 1631805 | 01 شهریور 1398 ساعت 09:58 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

سهمیه المپیک پرید؛ کایاک چهارنفره به نیمه نهایی نرسید

دومین روز از رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک با ناکامی تیم چهارنفره کایاک در راهیابی به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه برگزار شد.

سهمیه المپیک پرید؛ کایاک چهارنفره به نیمه نهایی نرسید

به گزارش "ورزش سه" از مهر ، دومین روز از رقابت‌های آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک در مجارستان به پایان رسید. در مسابقات روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ورزشکاران ایران در بخش های مختلف به آب زدند و مسابقه دادند. با برگزاری مرحله نیمه نهایی KL۳ بانوان، شهلا بهروزی‌راد ملی‌پوش پاراکانو ایران در گروه خود اول شد و به فینال مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک صعود کرد. او فردا در فینال قهرمانی جهان پارو خواهد زد.

 

اسلام جاهدی در مرحله نیمه نهایی VL۲ آقایان، در گروه خود هفتم شد و به فینال B مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک صعود کرد. او در فینال B  هفتم شد و  در نهایت به مقام شانزدهم مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک رسید.

هدیه کاظمی و آرزو حکیمی در مرحله مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر مسابقه دادند و با کسب رتبه هشتم از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

 با برگزاری مرحله نیمه نهایی کایاک یک نفره ۵۰۰ متر مردان، امین بوداغی در گروه خود هفتم شد و به فینال C مسابقات قهرمانی جهان رسید.

 

در آخرین مسابقه امروز مرحله مقدماتی کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان برگزار شد که  تیم ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، امید احمدی و پیمان قویدل به آب زد و در گروه دشواری که داشت هشتم شد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

 

این رقابت ها امروز صبح با برگزاری کایاک یک نفره ۵۰۰ متر  بانوان، کانو یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان و فینال پاراکانو بانوان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها