کد خبر : 1631810 | 01 شهریور 1398 ساعت 10:42 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

الکس اوکسلید چمبرلین:

لیورپول، قهرمانی چمپیونزلیگ را فراموش کرده

الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره جوان لیورپول می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ نتوانسته عطش لیورپولی‌ها به کسب موفقیت‌های بیشتر را سیراب کند.

لیورپول، قهرمانی چمپیونزلیگ را فراموش کرده

به گزارش "ورزش سه"، الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره جوان لیورپول می‌گوید قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته عطش لیورپولی‌ها برای کسب افتخار و قهرمانی را سیراب کند و مرسی‌سایدی‌ها آنچنان برای کسب جامهای بیشتر اشتیاق دارند که به نظر می‌رسد برای آنها قهرمانی چمپیونزلیگ در فصل گذشته گویا اصلا اتفاق نیفتاده است.

 

اوکسلید چمبرلین بخش اعظم فصل 2018-2019 را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داد اما لیورپولی‌ها او را یک دارایی مهم و باارزش می‌دانند و به همین خاطر بود که چمبرلین دیروز قرارداد بلندمدت جدیدی با لیورپول امضا کرد که به موجب آن تا سال 2023 بازیکن این باشگاه خواهد بود.

 

1428491

 

اوکسلید چمبرلین که به عنوان هافبک در تیم ملی انگلیس هم بازی می‌کند می‌گوید فتح جامهای بیشتر اصلی‌ترین انگیزه لیورپول است.

 

چمبرلین در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" مشخص است که تیم در حال پیشرفت است. ما حتی وقتی خوب بازی نمی‌کنیم نتیجه می‌گیریم و این نکته خیلی مثبتی است. وقتهایی که خوب بازی می‌کنیم که هیچ، در آن روزها مثل طوفان غرش کرده و تیم‌های مقابل را با اقتدار از پیش رو برمی‌داریم".

 

ستاره لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" تیم امروز لیورپول مجموعه‌ای از بازیکنهای خیلی خیلی خوب است. بازیکنهایی که هم استعداد دارند و هم شخصیت. درون تیم احترام متقابل بین بچه‌ها وجود دارد. سرمربی و کمک مربی‌ها، کادر فنی  و همه کسانی که در کنار تیم حضور دارند به ما واقعا کمک می‌کنند. در حال حاضر کل ساختار تیم و باشگاه واقعا عالی و بی‌نقص است".

 

اوکسلید چمبرلین در ادامه گفت:" سال گذشته اولین نشانه‌ای که ثابت کرد لیورپول در مسیر درست حرکت می‌کند قهرمانی چمپیونزلیگ بود. ولی امسال در کمال تعجب احساس می‌کنیم آن قهرمانی اصلا اتفاق نیفتاده، از بس که برای کسب جامهای بیشتر و موفقیت‌های بیشتر لحظه‌شماری می‌کنیم. همه بازیکنان لیورپول بی‌صبرانه منتظر قهرمانی بعدی هستند".

 

 

دیدگاه‌ها