کد خبر : 1631815 | 01 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

توییت‌های قدیمی درباره مسی برای فیرپو دردسر شد

توییت‌های قدیمی جونیور فیرپو، بازیکن جدید بارسلونا که درباره لیونل مسی بوده و توهین‌آمیز قلمداد شده برای او دردسرساز شده است.

توییت‌های قدیمی درباره مسی برای فیرپو دردسر شد

به گزارش "ورزش سه"، جونیور فیرپو، بازیکن جدید بارسلونا که امسال تابستان از رئال بتیس به این تیم ملحق شده به فاصله کمی بعد از پیوستن به بلوگرانا به  خاطر توییت‌هایی که در سال 2012 درباره لیونل مسی منتشر کرده بوده و محتوای آنها نسبت به مسی توهین‌آمیز قلمداد شده به دردسر افتاده است.

 

1428498

 

فیرپو که در زمان انتشار آن توییت‌ها جوانی 15ساله بوده می‌گوید قبول دارد که در آن زمان در شبکه اجتماعی توییتر درباره مسی "حرفهای زشتی" زده بوده ولی فیرپو می‌گوید بعید می‌داند مسی حالا دیگر به آن توییت‌ها اهمیت چندانی بدهد.

 

فیرپور در سال 2012 در توییت‌های گفته بود میتواند با یک لگد هر دو پای لیونل مسی را بشکند. او در توییت دیگری هم توهین زشتی را مستقیما به سمت مسی نشانه رفته بود.

 

جونیور فیرپو که حالا 23ساله است از زمانی که با قراردادی 18 میلیون یورویی رئال بتیس را ترک کرده و به بارسلونا پیوسته تا کنون بارها با مسی برخوردار داشته و می‌گوید بین او و ستاره آرژانتینی ناراحتی و دلخوری‌ای وجود ندارد.

 

فیرپو به روزنامه اسپورت گفت:" من مسی را هر روز در رختکن می‌بینم. می‌دانم این سوال را به خاطر توییتهای قدیمی‌‌ای که در گذشته زده بودم می‌پرسید. ما این مساله را حل کرده‌ایم و من نمی‌خواهم ماجرا را بزرگ کنم".

 

ستاره جدید بارسلونا در ادامه گفت:" بعید می‌دانم مسی حتی می‌دانست که چنین توییت‌هایی وجود دارد. من آن زمان جوانی بودم که تازه از آکادمی بتیس بیرون آمده بود. بعید می‌دانم مسی به این مساله اهمیتی بدهد".

 

 

دیدگاه‌ها