کد خبر : 1631836 | 01 شهریور 1398 ساعت 13:30 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

از حسرت تا خوشحالی؛

سکوهای آزادی چشم انتظار نظم و هماهنگی (عکس)

شب گذشته در شرایطی پرسپولیس از سد پارس جنوبی گذشت که هواداران از سازوکار بلیت فروشی خشمگین و ناراحت بودند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در حالی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که تا اواسط نیمه دوم، بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد. تیم کالدرون نیز اگرچه فرم هجومی داشت اما از گلزنی ناکام بود و موقعیت خاصی نیز روی دروازه ایجاد نمی‌کرد.

در این بین روی سکوها بیش از 30 هزار هوادار پرسپولیس با بیم و امید مشغول تشویق تیمشان بودند. آن ها در طول روز سختی زیادی را بابت خرید بلیت، عبور از گیت و قرارگیری روی صندلی هایشان تجربه کردند و امیدوار بودند تیم محبوبشان با کسب پیروزی، باعث خوشحالی‌شان شوند اما گره خوردن بازی سبب نگرانی سرخ ها شد.

 

 

 

با این حال سرانجام چیپ تماشایی مهدی ترابی باعث شد تا سکوها منفجر شوند و به نوعی خستگی از تن هواداران در برود. هواداران پرسپولیس حالا امیدوارند تیم محبوبشان در تبریز نیز به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند چرا که پس از آن پرسپولیس سه بازی در تهران خواهد داشت و می‌تواند به روند خوب خود ادامه دهد.

اما امیدواری اصلی پرسپولیسی ها این است که در بازی بعدی، نظم بیشتری در سازوکار بلیت فروشی و استقرار روی صندلی ها به وجود بیاید چرا که با وضعیت فعلی، شاید خیلی از هواداران بیخیال حضور در استادیوم ها شوند.

 

نکته مهم این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید هماهنگی بیشتری در بین ارگان های مختلف به وجود بیاورند. روز گذشته بسیاری از هواداران، اجازه استقرار در محلی که بلیتش را خریده اند، نداشتند. در واقع نیروی انتظامی تمام هواداران را در یک قسمت از استادیوم جمع می‌کرد و این در حالی است که طبیعتا هرکسی دوست دارد، در جایی بنشیند که بلیتش را خریده و اساسا یکی از اهداف از بلیت فروشی اینترنتی نیز همین موضوع است.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها