کد خبر : 1631847 | 01 شهریور 1398 ساعت 14:16 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب تلاش برای بازگشت عمرورده؛

ماجرای پیچیده آزار جنسی دوست صلاح در مصر

محمد صلاح در گفتگو با CNN هرگونه تلاش و ورود به ماجرای کنار گذاشتن دوستش عمر عمرورده ستاره تیم ملی مصر را تکذیب کرد.

ماجرای پیچیده آزار جنسی دوست صلاح در مصر

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر موضوع اتهام آزار جنسی به ستاره تیم ملی مصر یعنی عمر عمرورده بسیار خبرساز و حتی به منجر به کنار گذاشتن این بازیکن از تیم ملی شد. ماه گذشته فدراسیون فوتبال مصر پس از فشار شبکه های اجتماعی این تصمیم را گرفت اما تنها دو روز بعد آن را لغو کرد و بازیکن مورد اتهام در جام ملت های آفریقا نیز شرکت کرد.

 

در این بین گفته می شد محمد صلاح ستاره تیم لیورپول و تیم ملی مصر در این بازگشت نقش داشته است. او پیش از تصمیم فدراسیون فوتبال توییتی را انجام داد که به زعم نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال مصر «هماهنگ شده» با رئیس فعلی و برای آماده سازی فضا بود.

 

صلاح در گفتگوی روز دوشنبه خود با تکذیب دخالتش در حل مشکل این بازیکن گفت: من هیچ دخالتی نکردم، من کاپیتان، مدیر و مربی تیم نیستم. ایشان دوست من هستند، اگر توان تغییر چیزی را داشتم حتما تمام تلاشم را می کردم.

 

صلاح افزود: اگر آزار جنسی قبلا اتفاق افتاده باشد که یک بحثی است اما اگر الان اتفاق افتاده، ورده باید به فکر درمان باشد یا دوباره ازدواج کند تا از این قبیل داستان ها اتفاق نیفتد.

 

محمد صلاح در آن مقطع این موضوع را تکذیب نکرد و به نوعی رفتار دوگانه داشت. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در این خصوص نوشت: درست نبود ولی، انتظار می رفت چنین کاری را کند. بعد از این که از عمرورده حمایت کرد، انتظار می رفت تکذیب کند. متاسفم برای صلاح که این اشتباه را کرد و امیدوارم پاسخی برای وجدان خود داشته باشد.

 

کاربر دیگری همچنین نوشت: او وقتی به انگلستان می رود یک ژست حقوق از دفاع زنان می گیرد اما وقتی به مصر می آید، یک جایگاه مصری می گیرد!

دیدگاه‌ها