کد خبر : 1631865 | 01 شهریور 1398 ساعت 15:35 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

عصبانیت نیمار و بزرگان رختکن بارسا از بارتومئو

نیمار از اینکه بارسلونا هنوز پیشنهادی وسوسه کننده برای بازگرداندنش به پی اس جی ارائه نداده، عصبانی است.

عصبانیت نیمار و بزرگان رختکن بارسا از بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، نیمار از هفته ها پیش تصمیم قطعی خود برای جدایی از پی اس جی را گرفته و دوست دارد به بارسلونا برگردد اما احتمال پیوستن به رئال را نیز رد نمی کند. او که در تماس مداوم با مسی و دیگر بزرگان رختکن بارسا از جمله سوارز و جرارد پیکه است، عنوان داشته که در درجه اول می خواهد به بارسلونا برگردد و چراغ سبزهای خود برای این قضیه را پیش از این با مصاحبه هایش علیه پی اس جی و تمجید از بارسا و ستاره هایش نشان داده اما در عوض از سوی بارسلونا حرکتی جدی مشاهده نکرده است.

روز گذشته یکی از دوستان صمیمی نیمار نیز عکس زیر را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: چه شب خاطره انگیزی؛ عکسی از نیمار با پیراهن بارسا در سال 2015 کنار جام های لالیگا، کوپا دل ری، جام جهانی باشگاه ها و سوپرکاپ اروپا. از این حرکت نیز به عنوان چراغ سبز جدید نیمار به بارسا تعبیر شده است.

 

 

1428557

 

 

هرچند بارسا سه شنبه هفته گذشته هیئتی را برای مذاکره با پی اس جی به پاریس فرستاد و دو روز پیش هم پیشنهاد دومی به باشگاه پاریسی ارائه داد اما نیمار به مسی و دوستانش در بارسا گفته است که پیشنهادات بارسا مضحک بوده و اصلا در حدی نبوده که پی اس جی بخواهد به آن واکنش مثبت نشان دهد. او معتقد است که بارتومئو رئیس بارسا تلاش همه جانبه ای برای بازگرداندن او به خرج نداده است.

همچون نیمار، بزرگان رختکن بارسا نیز از رئیس باشگاه دلخورند و با ستاره برزیلی در این زمینه هم عقیده شده اند.

 

نیمار سخت در تلاش است تا بارسا را به پیشنهادی بهتر برای پی اس جی راضی کند و گفته می شود اولتیماتومی از سوی خود او و پی اس جی تا ساعت 14 به بارسا داده شده تا پیشنهادی معقولانه تر را ارائه دهد. اکنون باید دید پیشنهاد نهایی بارسا می تواند راضی کننده باشد یا خیر.

 

 

1418245

دیدگاه‌ها