کد خبر : 1631877 | 01 شهریور 1398 ساعت 16:56 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و نیمکت نشینی احتمالی مقابل بتیس

لیونل مسی به احتمال زیاد از ابتدا در بازی مقابل رئال بتیس به میدان نخواهد رفت.

مسی و نیمکت نشینی احتمالی مقابل بتیس

به گزارش "ورزش سه"، دو روز دیگر بارسا و رئال بتیس از هفته دوم لالیگا در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. بارسا که هفته اول در زمین بیلبائو شکست خورد، انگیزه های بالایی برای جبران دارد؛ با این حال بحران مصدومیت، گریبان خط حمله این تیم را گرفته است. لوئیس سوارز و عثمان دمبله هر دو مصدوم هستند و لیونل مسی نیز با رفع مصدومیت، روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شد.

 

 

1428564

 

 

فوق ستاره آرژانتینی در اولین تمرین پیش فصل خود دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه ساق پای راست شد و به همین دلیل تور آمریکا را از دست داد. تصاویری از او در تمرین عصر روز گذشته بارسلونا منتشر شد اما گفته می شود که ارنستو والورده سرمربی بارسا قصد ندارد روی فوق ستاره آرژانتینی ریسک کند و او بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

قطعا مسی بدن خود را بهتر از هر کسی می شناسد و تمرین فردا می تواند شرایط او برای بازی را کاملا مشخص کند. اگر مسی احساس کند که از انرژی لازم برای بازی از ابتدا برخوردار است، این موضوع را به اطلاع کادر فنی خواهد رساند؛ در غیر این صورت از نیمه دوم و در صورت نیاز وارد زمین می شود. باید توجه داشت که او 15 روز به صورت انفرادی تمرین کرده و هنوز در شرایط 100 درصدی خود قرار ندارد.

دیدگاه‌ها