کد خبر : 1631886 | 01 شهریور 1398 ساعت 17:32 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب رویایی فولاد در لیگ نوزدهم

فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام با چینش 4-2-3-1 در مسابقات حاضر می شود و در اولین دیدار خود در فولاد آره نا از صنعت نفت آبادان میزبانی می کند.

ترکیب رویایی فولاد در لیگ نوزدهم

 

به گزارش"ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان پس از رفتن افشین قطبی با جواد نکونام سرمربی فصل قبل نساجی به توافق نهایی رسید تا لیگ نوزدهم با این سرمربی در فولاد آره نا از تیم های دیگر میزبانی کند و پس از 6 سال نرسیدن به سهمیه آسیایی و یا قهرمانی دوباره برای این مهم تلاش کند.

 

ترکیب رویایی تیم فولاد خوزستان برای لیگ نوزدهم به شرح زیر است:


شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک، سینا مریدی، محمد قاسمی نژاد، حسن بیت سعید، روح الله سیف الهی و شیمبا.

 

دروازه بان: شهاب گردان


شهاب گردان که فصل قبل در صنعت نفت آبادان بود، گزینه اصلی فولادی های برای سنگربانی است. فولادی ها در 8 بازی دوستانه خود تنها یک گل دریافت کردند تا نقطه قوتشان در خط دفاع و دروازه باشد. احسان مرادیان و علی غلام زاده دیگر دروازه بانان فولاد در لیگ نوزدهم هستند.


مدافع راست: فرزاد جعفری


فرزاد جعفری مدافع فصل قبل فولاد با درخشش در ترکیب این تیم پیشنهاداتی دریافت کرده بود، در نهایت در تیم قرمزپوش اهوازی ماندنی شد و مدافع راست اصلی این تیم در لیگ نوزدهم خواهد بود. سعادت حردانی دیگر گزینه قرمزهای اهواز در این پست است.

 

مدافعین وسط: ایوب والی – موسی کولیبالی

 

زوج ایوب والی و موسی کولی بالی در قلب خط دفاع قرمزها خواهند ایستاد و در دیدارهای دوستانه هماهنگی خوبی با هم پیدا کرده اند. میلاد بدرقه و عارف آقاسی دیگر بازیکنانی هستند که در این پست می توانند به کار گرفته شوند، دو بازیکنی که از رده های پایه در فولاد حضور داشته اند.

 

مدافع چپ: وحید حیدریه

 

وحید حیدریه خرید لیگ یکی فولادی ها است که البته رقابت سختی با عارف آقاسی برای این پست خواهد داشت.

 

هافبک های دفاعی: احمد عبدالله زاده – سینا مریدی


فولادی ها در این لیگ با دو هافبک دفاعی بازی می کنند و رقابت سختی در این پست بین 4 بازیکن وجود دارد و به نظر می رسد احمد عبدالله زاده و سینا مریدی در ترکیب اصلی خواهند بود، دو بازیکنی که از آکادمی فولاد هستند و هماهنگی چندین ساله باهم دارند و میثم دورقی، محمد آبشک گزینه های جایگزین این دو بازیکن خواهد بود.

 

هافبک تهاجمی: محمد قاسمی نژاد

 

محمد قاسمی نژاد که به تازگی از شهرخودرو به اردوی قرمزهای اهوازی پیوسته است، در پست هافبک نفوذی بازی می کند و البته درخشش خوبی در بازی های دوستانه نیز داشته است. وحید نامداری و مهرداد هدایتیان ذخیره وی در این پست است.

 

وینگر راست: حسن بیت سعید


بیت سعید که فصل قبل بیشترین پاس گل را برای تیمش داد در بازی های دوستانه پیش فصل با 5 گل بیشترین تعداد گل را به ثمر رساند. عباس بوعذار در این پست گزینه دیگر فولادی هاست.

 

وینگر چپ: روح الله سیف الهی


وینگر فصل قبل پارس جنوبی خودش را در ترکیب این فصل فولاد جا داده است. صابر حردانی و مجتبی نجاریان دیگر گزینه های روی میز نکونام برای این پست است.

 

مهاجم: شیمبا


آقای گل فصل قبل لیگ برتر پس از کش و قوس فراوان بازهم با فولاد قرارداد بست، او این فصل هم مهاجم هدف قرمزهای اهواز است که فولادی ها امیدوارند به مانند فصل قبل از موقعیت های خود استفاده کند و بتواند تیمشان را به بالای جدول ببرد. امیرحسین باقرپور، یوسف کی شمس و هیثم هاشمی زاده دیگر مهاجمان حاضر در لیست فولاد هستند.

 

دیدگاه‌ها